W panelu administracyjnym w menu po lewej stronie wybierz opcję Ulepszenia, Międzynarodowe, a następnie Tłumaczenia. W tym miejscu dostępnych będzie kilka dostępnych opcji:
- Tłumaczenie panelu administracyjnego,
- Tłumaczenia szablonów,
- Tłumaczenia zainstalowanych modułów,
- Tłumaczenia e-maila,
- Inne tłumaczenia.
W tym miejscu znajdują się wszystkie treści, które są wysyłane do klientów bezpośrednio z Twojego sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej. Możesz więc edytować wiadomości powitalne, informacje o zamówieniu czy potwierdzenia płatności.
W sumie do dyspozycji jest blisko 70 szablonów e-maili związanych z obsługą systemu oraz kilkadziesiąt szablonów e-maili dotyczących modułów.
W zakładce Modyfikuj tłumaczenia wybierz:
- Typ tłumaczenia: Tłumaczenia e-mail
- Wybierz typ treści wiadomości e-mail: Temat lub Treść
- Wybierz swój szablon: Klasyczny (lub inna nazwa bieżącego szablonu)
- Wybierz język: Polski lub inny, który chcesz modyfikować
- I kliknij przycisk Modyfikuj.
Na nowo wyświetlonej stronie wybierz opcję Wiadomości email powiązane z działaniem systemu, a następnie z listy blisko 70 szablonów wybierz ten, który chcesz edytować.
Większość szablonów jest już przetłumaczona na język polski ale w tym miejscu możemy dowolnie modyfikować treści tych wiadomości. Przykładowo z listy wiadomości e-mail powiązanych z działaniem systemu wybraliśmy pozycję account i tutaj edycję wersji HTML.
Na koniec kliknij przycisk Zapisz i pozostań lub Zapisz.