dhosting.pldhosting.pl
  • Strona główna
  • Zacznij tutaj
  • Kategorie
    • Hosting
    • Poczta
    • Domeny
    • Faktury i płatności
    • Pozostałe
  • Fachowe poradniki
  • Helpdesk 24h
  • Elastyczny Web Hosting →
  • Strona główna
  • Zacznij tutaj
  • Kategorie
    • Hosting
    • Poczta
    • Domeny
    • Faktury i płatności
    • Pozostałe
  • Fachowe poradniki
  • Helpdesk 24h
  • Elastyczny Web Hosting →
Strona główna/Baza wiedzy/Hosting/Aplikacje internetowe (CMS)

Jak włączyć i zarządzać trybem przerwy serwisowej w Prestashop?

221 wyświetleń 0

Autor: Jan Elastyczny
10 miesięcy temu

Tryb konserwacji jest niezastąpionym narzędziem podczas wprowadzania jakichkolwiek zmian w sklepie PrestaShop. Włączasz go, aby spokojnie wprowadzić niezbędne zmiany, nie narażając klientów na problemy z funkcjonowaniem strony. Dzięki niemu zmiany dokonywane są bez większych problemów, a klienci nie muszą być niepokojeni podczas procesu zamawiania. A co najważniejsze, żadne zamówienie nie zostanie pominięte lub utracone podczas prac konserwacyjnych. Pamiętaj, aby korzystać z tego bardzo praktycznego ustawienia.

Aby włączyć tryb techniczny, zaloguj się najpierw do panelu administracyjnego swojego sklepu. W menu po lewej stronie przejdź do sekcji Konfiguruj, następnie Preferencje i Ogólne. Otworzy się nowy panel. W górnej części wybierz sekcję Przerwa techniczna.

presta tech1

Włącz sklep służy do włączania lub wyłączania sklepu internetowego. Aby przejść do trybu przerwy konserwacyjnej, wybierz opcję Nie.

presta tech2

Adres IP do zarządzania to miejsce, w którym możesz wprowadzić adresy IP użytkowników, którzy mają mieć dostęp do witryny w czasie trwania prac. Aby dodać swój adres IP, naciśnij przycisk +Dodaj mój IP i kliknij przycisk Zapisz. Aby dodać kolejne adresy IP, które mają mieć dostęp do aktualizowanego sklepu, wpisz je oddzielając przecinkiem. Dzięki temu wszystkie dodane urządzenia będą mogły zalogować się do sklepu, a ich użytkownicy będą mogli obserwować zmiany.

presta tech3

Ostatnia część to Niestandardowy tekst przerwy. Możesz tu wpisać krótką wiadomość, która będzie wyświetlana klientom odwiedzającym Twój sklep podczas aktualizacji. Dobrym pomysłem jest poinformowanie o trwających pracach, przeproszenie za niedogodności i zapewnienie, że Twoja strona wkrótce znów będzie działać.

presta tech4

Tags:przerwa serwisowa prestashopjak ustawić przerwę serwisową w prestashopprestashop w trybie konserwacyjnymtryb konserwacyjny prestashop

Czy ten artykuł był pomocy?

Tak  Nie
Powiązane artykuły
  • Jak zainstalować Elementora?
  • Czy Elementor wymaga znajomości kodowania?
  • Czy warto nauczyć się obsługi Elementora?
  • Czy warto nauczyć się obsługi Brizy?
  • Czy warto nauczyć się obsługi Divi?
  • Czy warto nauczyć się obsługi Gutenberga?
Elastyczny Web Hosting
Fachowe poradniki
  • Drzewo kategorii i tagi – jak zarządzać strukturą serwisu contentowego
  • Headless CMS – WordPress jako backend Twojego serwisu
  • Jak stworzyć wtyczkę do WordPressa? Poradnik dla początkujących
  • Jak założyć bloga? Kompletny przewodnik instalacji WordPressa dla początkujących
  • Jekyll, generator stron statycznych, alternatywą dla WordPressa
  • Tailwind CSS – utility-first framework alternatywą dla Bootstrap
  • Vue.js jako wtyczka do WordPressa
  • Wielojęzyczna strona w WordPressie bez użycia wtyczek – jak ją stworzyć?
  • WordPress MultiSite – omówienie, instalacja oraz konfiguracja
Aplikacje internetowe (CMS)
  • Jak włączyć i zarządzać trybem przerwy serwisowej w Prestashop?
  • Jak zainstalować Elementora?
  • Czy Elementor wymaga znajomości kodowania?
  • Czy warto nauczyć się obsługi Elementora?
  • Czy warto nauczyć się obsługi Brizy?
  • Czy warto nauczyć się obsługi Divi?
Pokaż wszystko 153  
Najpopularniejsze
  • W jaki sposób skonfigurować program pocztowy?
  • Czym różni się CC od BCC podczas wysyłania wiadomości e-mail?
  • Jak wykonać polecenie traceroute w systemie Windows?
  • Jak skonfigurować pocztę w Outlook 365?
  • Jak odbierać pocztę ze swojej skrzynki na Gmailu?
Kategorie
  • Pozostałe
    • Program Partnerski
    • Bezpieczeństwo
    • Zarządzanie kontem
    • Inne
  • Domeny
    • Registry Lock
    • Rejestracja i odnowienia domen
    • Transfery domen
    • Zarządzanie domenami w dPanelu
  • Faktury i płatności
    • Faktury VAT
    • Inne
    • Metody i płatności
    • Problemy z płatnością
    • RODO
    • Zarządzanie fakturami i płatnościami w dPanelu
  • Hosting
    • FTP
    • dKonta / dVPS
    • Operacje PHP
    • Problemy z działaniem stron WWW
    • Redis
    • Rodzaje błędów HTTP
    • SSH
    • Strony WWW
    • Zacznij tutaj
    • Aplikacje internetowe (CMS
    • Bazy danych
    • Certyfikaty SSL
    • Cloudflare
    • CRON
    • Inne
    • Elastyczny Web Hosting
    • Kooperacja
  • Poczta
    • Migracja skrzynek
    • Aliasy pocztowe
    • Filtry antyspamowe
    • Problemy z odbiorem wiadomości
    • Gmail
    • Problemy z wysyłką wiadomości
    • Konfiguracja programów pocztowych
    • Webmail dPoczta.pl
    • Zarządzanie pocztą w dPanelu
  • Kalendarz
  • Strona główna
  • Zacznij tutaj
  • Status usług
  • Fachowe poradniki
  • Helpdesk 24h
  • Elastyczny Web Hosting →
  • Copyright © 2023 dhosting.pl Sp. z o.o.