Z uwagi na dynamiczną infrastrukturę, może nastąpić sytuacja, że IP Twojego konta EWH ulegnie zmianie. W systemach zewnętrznych jak Przelewy24.pl często należy wskazać IP lub zakres IP, z których może być nawiązywana komunikacja ze strony WWW Twojego sklepu. Poniżej przedstawiamy sugerowane ustawienia tak, aby w razie zmiany IP nie nastąpiło zerwanie komunikacji z systemem Przelewy24.pl.
W pierwszym kroku zaloguj się na swoje konto klienta pod adresem: https://panel.przelewy24.pl/
W menu po lewej stronie rozwiń pozycję “Moje konto”, a następnie przejdź do “Moje dane”.
Na dole strony, która się pojawi znajdziesz pole “Adresy IP”. Wprowadź w nim znak % (procent) i kliknij przycisk z ikoną plusika.
Po chwili pojawi się okienko z pytaniem czy na pewno chcesz umożliwić dostęp do API Przelewy24.pl z każdego IP.
To sprawi, że w przypadku zmiany IP w infrastrukturze EWH, Twój sklep online nie utraci komunikacji z systemem płatności.
Kliknij przycisk “Potwierdź”.
Po potwierdzeniu, powinieneś nad polem wprowadzania zobaczyć informację: wszyscy (%).
Pamiętaj aby zachować wprowadzone zmiany klikając przycisk “Zapisz” znajdujący się na dole strony.
Pamiętaj: Z uwagi na dynamiczny charakter infrastruktury EWH, IP powiązany z Twoim kontem może ulegać zmianie. W przypadku gdy Twoja domena jest delegowana na serwery NS dhosting, ustawienie adresu IP na sztywno w Przelewy24 nie będzie wystarczające dlatego sugerujemy ustawienie komunikacji jak w powyższym przewodniku na tzw. wildcard. Zakup dedykowanego adresu IP nie zabezpieczy przez zmianą adresu IP dla połączeń API pomiędzy serwerem (dhosting), a zewnętrznym usługodawcą.