Klienci dhosting.pl mogą skorzystać z opieki nad stronami WWW. To usługa, w ramach której użytkownicy mogą zlecać prace developerskie na swoich stronach internetowych zbudowanych na CMS WordPress. Oferowane są dwa pakiety, które różnią się zakresem działań oraz czasem posiadanym do dyspozycji na realizowanie prac przez specjalistów.
Każdy Klient mający opłacony hosting (Elastyczny Web Hosting lub Start Web Hosting) może bezpłatnie przetestować przez miesiąc usługę Opieka Start 1h!
Spis treści
Oferowane pakiety
Nazwa pakietu / zakres | OPIEKA START | OPIEKA PLUS |
---|---|---|
Umowa na rok z płatnością miesięczną | 60 zł / mc | 170 zł / mc |
Umowa na rok z płatnością z góry | 600 zł /rok | 1700 zł/rok |
Liczba godzin prac developerskich w pakiecie (miesięcznie) | 1h | 3h |
Darmowe pierwsze 30 dni | TAK* | NIE |
Zakres prac w ramach oferowanych pakietów | ||
Aktualizacje wtyczek i motywów | TAK | TAK |
Zabezpieczenie WP | TAK | TAK |
Podstawowe prace webmasterskie (zmiany w CSS, implementacja kodów śledzenia typu Google Analytics, HotJar, Pixel) | TAK | TAK |
Skanowanie i usuwanie infekcji | TAK | TAK |
Analiza błędów aplikacji | TAK | TAK |
Wsparcie WooCommerce | NIE | TAK |
Dodawanie treści typu strony / wpisy (dostarczone przez klienta) | NIE | TAK |
Czas reakcji na zgłoszenie | 24h | 24h |
Koszt dodatkowych prac poza pakietem | 150 zł/ h | 150 zł / h |
*dotyczy wybranej opcji z płatnościami miesięcznymi |
Do kogo skierowana jest usługa?
Aby móc zamówić usługę lub przetestować ją przez miesiąc za darmo, użytkownik musi mieć aktywną i opłaconą usługę EWH lub SWH (Elastyczny Web Hosting lub Start Web Hosting), a prace webmasterskie obejmują tylko strony na niej ulokowane. Niemożliwym jest aktywowanie usługi podczas okresu testowego, gdy konto nie zostało jeszcze opłacone lub zlecanie prac na stronach nie będących na serwerach dhosting.pl.
Jak zamówić usługę?
Zaloguj się do dPanelu, po czym w menu po lewej stronie przejdź do sekcji Helpdesk 24h. Tam znajdziesz z prawej strony ramkę oferującą wypróbowanie usługi.
Po naciśnięciu przycisku “Wypróbuj przez 30 dni” pojawi się okno, w którym będziesz mógł wybrać preferowany pakiet usług. Opcje dostępne dla usług Opieka Start oraz Opieka Plus obejmują dwie różne formy rozliczeń: płatność miesięczna lub płatność z góry na cały rok.
Wybierając usługę Opieka Start z opcją płatności miesięcznej, uruchomisz 30-dniowy okres próbny. Jednakże, jeśli zdecydujesz się na roczną płatność z góry lub wybierzesz dowolną wersję pakietu Opieka Plus, nie będziesz kwalifikować się do bezpłatnego miesiąca próbnego.
Warto zaznaczyć, że wybierając dowolną opcję z rocznym rozliczeniem z góry, będziesz mógł zaoszczędzić koszty równowartości dwóch miesięcy opłat w porównaniu do miesięcznej płatności. To zdecydowanie korzystna opcja dla tych, którzy planują dłuższe korzystanie z usług, ponieważ przynosi to istotne oszczędności finansowe.
Po wybraniu interesującej Cię opcji kliknij przycisk Zamów.
Teraz pozostało tylko opłacić zamówienie, aby móc cieszyć się dodatkowym wsparciem.
Jak zlecić prace na stronie?
Zlecić prace możesz w dwójnasób. Jedna z metod jest podstrona zawierająca szczegóły Opieki nad stronami.
Sposób pierwszy
Po zalogowaniu się do dPanel.pl przejdź do sekcji Helpdesk 24h w menu po lewej stronie. Następnie w ramce z prawej strony kliknij w link Przejdź do szczegółów.
Na stronie, która się otworzy znajdziesz m.in. informacje dotyczące posiadanego pakietu oraz pozostałego czasu prac.
Klikając przycisk Nowe zgłoszenie, możesz zlecić nową pracę.
W okienku, które się pojawi, wpisz Temat związany ze zlecaną pracą, opisz co chcesz, aby nasi technicy wykonali, wybierz typ zgłoszenia tj. Pomoc techniczna i priorytet.
Gdy pola zostaną wypełnione, kliknij przycisk Wyślij.
Jeśli chcesz, aby nasi technicy dokonali aktualizacji komercyjnego motywu lub wtyczki, może pojawić się potrzeba przesłania nam pliku .zip z nową wersją po ówczesnym pobraniu go ze strony autora / producenta.
Sposób drugi
Drugim sposobem jest otwarcie zgłoszenia tak jak czynisz w przypadku wszelkich innych kwestii, o które chcesz zapytać naszej obsługi.
Po zalogowaniu się do dPanel.pl przejdź do sekcji Helpdesk 24h w menu po lewej stronie, a następnie kliknij przycisk + Nowe zgłoszenie.
W okienku, które się pojawi, wpisz Temat związany ze zlecaną pracą, opisz co chcesz, aby nasi technicy wykonali, wybierz typ zgłoszenia tj. Pomoc techniczna i priorytet.
Gdy pola zostaną wypełnione, kliknij przycisk Wyślij.
Przypominamy, że jeśli chcesz aby nasi technicy dokonali aktualizacji komercyjnego motywu lub wtyczki, może pojawić się potrzeba przesłania nam pliku .zip z nową wersją po ówczesnym pobraniu go ze strony autora / producenta.
To wszystko. Teraz pozostaje czekać na potwierdzenie w ramach zgłoszenia wykonania prac.
Gdzie znajdziesz informacje dot. przeprowadzonych prac?
Po zalogowaniu się do dPanel.pl przejdź do sekcji Helpdesk 24h w menu po lewej stronie. Następnie w ramce z prawej strony kliknij w link Przejdź do szczegółów.
Na stronie, która się otworzy znajdziesz m.in. informacje dotyczące posiadanego pakietu oraz pozostałego czasu prac oraz listę przeprowadzonych prac.
Jeśli chcesz poznać szczegóły przeprowadzonej pracy kliknij w wybraną pozycję.
Na nowej stronie pojawią się szczegóły tj. opisowy tytuł pracy, zgłoszenie z jakim jest związana, czas na nią poświęcony i data.
Poniżej znajdziesz podsumowanie.
Czym różni się usługa opieki nad stronami WWW od standardowego supportu?
W ramach wsparcia Biura Obsługi Klienta nie wykonujemy prac web deweloperskich. Niezmiennie możesz jednak skorzystać z naszej pomocy przy wszystkich podstawowych czynnościach takich jak, np. optymalizacja, wsparcie przy instalacji certyfikatów, konfiguracja domen, migracje czy wielu innych działaniach związanych bezpośrednio z usługą.
Zamawiając usługę opieki nad stronami zyskujesz bardziej zaawansowane wsparcie, związane z pracami web deweloperskimi w Twoim panelu WordPress. Szczegółowe informacje o zakresie prac dostępne są w regulaminie usługi.
Często zadawane pytania (FAQ)
Na czym polega opieka nad stronami?
To usługa pozwalająca zlecać prace developerskie naszym specjalistom. Szczegółowy zakres prac wykonywanych w ramach posiadanego pakietu znajdziesz TUTAJ.
Jak zlecić prace na mojej stronie?
Wystarczy, że napiszesz do nas zgłoszenie przez Helpdesk 24h ze szczegółowym opisem Twojego zlecenia.
Czy usuwacie wirusy ze stron?
Wirusy usuwamy w ramach obu pakietów – Opieka Start i Opieka Plus. W zależności od stopnia zaawansowania pracy odwirusowywanie może zająć różną ilość czasu.
Czy aktualizujecie treści na stronie?
Taki zakres prac przewidziany jest dla posiadaczy pakietu Opieka Plus. Możemy zaktualizować Twoje treści lub dodać nowe, jeśli otrzymamy od Ciebie komplet informacji, czyli zawartość danego wpisu/artykułu, grafiki, video, lub inne elementy do zamieszczenia na stronie. Nie przebudowujemy jednak szablonów, na których znajdują się strony naszych Klientów.
Czy aktualizujecie wtyczki?
Tak. Zarówno w ramach pakietu Opieka Start, jak i Opieka Plus możesz nam zlecić aktualizację wtyczek na Twojej stronie.
Czy przed rozpoczęciem prac robicie kopię zapasową?
Tak.
Czy przyspieszacie działanie stron?
Optymalizacja stron użytkowników znajduje się w podstawowym zakresie prac Biura Obsługi Klienta i nie wymaga zamówienia dodatkowej usługi.
Czy tworzycie grafikę na stronę?
Nie, nie świadczymy usług graficznych. Jeśli jednak posiadasz pakiet Opieka Plus i masz grafiki, które chcesz umieścić na stronie, możesz nam je przesłać, a my dodamy je na Twoją witrynę.
Co, kiedy wykorzystam limit godzin prac w ramach mojego pakietu?
Jeśli chcesz zlecić dodatkowe prace mimo wykorzystania limitu czasu dostępnego w ramach Twojego pakietu, możesz domówić czas developerów w cenie 150 zł/h, zgłaszając się do nas przez Helpdesk 24h.
Czy niewykorzystane godziny sumują się?
Godziny/minuty w ramach pakietu nie przechodzą na kolejne miesiące rozliczeniowe.