Spis treści
Kto ma możliwość eskalowania zgłoszeń?
Funkcjonalność eskalowania zgłoszeń w module Helpdesk 24h dostępna jest dla aktywnych członków Programu Partnerskiego , którzy posiadają poziom partnerstwa Gold lub wyższy. Tak więc poziomy w programie partnerskim objęte eskalowaniem zgłoszeń to:
- Gold
- Platinium
- Diamond (w tym także ustalenia indywidualne)
Jeżeli posiadasz w/w poziomy partnerstwa eskalowanie zgłoszeń będzie dostępne na Twoim koncie głównym, jak również na kontach utworzonych poprzez moduł kooperacji, (a więc na kontach Twoich klientów).
Jak wygląda proces eskalacji?
Po przejściu do swojego zgłoszenia, które musi zawierać co najmniej jedną odpowiedź ze strony naszych konsultantów, w prawym górnym rogu znajdziesz przycisk “Eskaluj”.
Po kliknięciu w ten przycisk otrzymasz dodatkową informację wraz z prośbą o potwierdzenie eskalowania omawianego w zgłoszeniu tematu przyciskiem “Potwierdź”. Zgodnie z informacją tam zawartą, pamiętaj, że nadużywanie tej funkcjonalności może spowodować jej deaktywację.
Po chwili system zakomunikuje przyjęcie eskalacji poniższym komunikatem. W tym momencie o tym zgłoszeniu zostaje poinformowany bezpośrednio Kierownik Biura Obsługi Klienta.
W ramach samego zgłoszenia, pojawi się dodatkowa czerwona ramka z komunikatem “Eskalowane”.
Na liście zgłoszeń w module helpdesk tytuł eskalowanej sprawy będzie oznaczony kolorem czerwonym.
Dane zgłoszenie można eskalować tylko raz. Status eskalacji znika wraz z zamknięciem zgłoszenia.