dhosting.pldhosting.pl
  • Strona główna
  • Zacznij tutaj
  • Kategorie
    • Hosting
    • Poczta
    • Domeny
    • Faktury i płatności
    • Pozostałe
  • Fachowe poradniki
  • Helpdesk 24h
  • Elastyczny Web Hosting →
  • Strona główna
  • Zacznij tutaj
  • Kategorie
    • Hosting
    • Poczta
    • Domeny
    • Faktury i płatności
    • Pozostałe
  • Fachowe poradniki
  • Helpdesk 24h
  • Elastyczny Web Hosting →
Strona główna/Baza wiedzy/Hosting/Inne

Eskalowanie zgłoszenia w module Helpdesk 24h

58 wyświetleń 0

Autor: Jan Elastyczny
3 miesiące temu

Spis treści

  • Kto ma możliwość eskalowania zgłoszeń?
  • Jak wygląda proces eskalacji?

Kto ma możliwość eskalowania zgłoszeń?

Funkcjonalność eskalowania zgłoszeń w module Helpdesk 24h dostępna jest dla aktywnych członków Programu Partnerskiego , którzy posiadają poziom partnerstwa Gold lub wyższy.  Tak więc poziomy w programie partnerskim objęte eskalowaniem zgłoszeń to:

  • Gold
  • Platinium
  • Diamond (w tym także ustalenia indywidualne)

Jeżeli posiadasz w/w poziomy partnerstwa eskalowanie zgłoszeń będzie dostępne na Twoim koncie głównym, jak również na kontach utworzonych poprzez moduł kooperacji, (a więc na kontach Twoich klientów).

Jak wygląda proces eskalacji?

Po przejściu do swojego zgłoszenia, które musi zawierać co najmniej jedną odpowiedź ze strony naszych konsultantów, w prawym górnym rogu znajdziesz przycisk „Eskaluj”.

eskal1

Po kliknięciu w ten przycisk otrzymasz dodatkową informację wraz z prośbą o potwierdzenie eskalowania omawianego w zgłoszeniu tematu przyciskiem „Potwierdź”. Zgodnie z informacją tam zawartą, pamiętaj, że nadużywanie tej funkcjonalności może spowodować jej deaktywację.

eskal2

Po chwili system zakomunikuje przyjęcie eskalacji poniższym komunikatem. W tym momencie o tym zgłoszeniu zostaje poinformowany bezpośrednio Kierownik Biura Obsługi Klienta.

eskal3

W ramach samego zgłoszenia, pojawi się dodatkowa czerwona ramka z komunikatem „Eskalowane”.

eskal4

Na liście zgłoszeń w module helpdesk tytuł eskalowanej sprawy będzie oznaczony kolorem czerwonym.

eskal5

Dane zgłoszenie można eskalować tylko raz. Status eskalacji znika wraz z zamknięciem zgłoszenia.

Tags:bokeskalacjaeskaluj zgloszeniekierownikweryfikacja zgloszenia

Czy ten artykuł był pomocy?

Tak  Nie
Powiązane artykuły
  • Czym różni się opcja / tag noindex od nofollow?
  • Czym jest i kiedy użyć opcji noindex
  • Winter CMS – czym jest, zalety i wady
  • Jaki wpływ na SEO mają tagi, opisy meta, opisy alt obrazów?
  • Jak skutecznie stosować tagi na stronie www?
  • Jak zdiagnozować komunikat – „Twoje połączenie zostało przerwane” w Google Chrome?
Elastyczny Web Hosting
Fachowe poradniki
  • Drzewo kategorii i tagi – jak zarządzać strukturą serwisu contentowego
  • Headless CMS – WordPress jako backend Twojego serwisu
  • Jak stworzyć wtyczkę do WordPressa? Poradnik dla początkujących
  • Jak założyć bloga? Kompletny przewodnik instalacji WordPressa dla początkujących
  • Jekyll, generator stron statycznych, alternatywą dla WordPressa
  • Tailwind CSS – utility-first framework alternatywą dla Bootstrap
  • Vue.js jako wtyczka do WordPressa
  • Wielojęzyczna strona w WordPressie bez użycia wtyczek – jak ją stworzyć?
  • WordPress MultiSite – omówienie, instalacja oraz konfiguracja
Inne
  • Eskalowanie zgłoszenia w module Helpdesk 24h
  • Co to jest protokół HTTP/3?
  • Dlaczego strona www zaczyna wolniej działać?
  • Jak ustawić ładowanie się strony w iFrame?
  • 5 zalet dPanelu w stosunku do cPanel, Direct Admin, Plesk oraz innych paneli zarządzania kontem
  • Dlaczego warto użyć opcji defer?
Pokaż wszystko 46  
Najpopularniejsze
  • W jaki sposób skonfigurować program pocztowy?
  • Czym różni się CC od BCC podczas wysyłania wiadomości e-mail?
  • Jak wykonać polecenie traceroute w systemie Windows?
  • Jak skonfigurować pocztę w Outlook 365?
  • Co to jest symlink i jak go utworzyć?
Kategorie
  • Hosting
    • Zacznij tutaj
    • Aplikacje internetowe (CMS
    • Bazy danych
    • Certyfikaty SSL
    • Cloudflare
    • CRON
    • Inne
    • Elastyczny Web Hosting
    • Kooperacja
    • FTP
    • dKonta / dVPS
    • Operacje PHP
    • Problemy z działaniem stron WWW
    • Redis
    • Rodzaje błędów HTTP
    • SSH
    • Serwery
    • Strony WWW
    • Migracja
  • Poczta
    • Aliasy pocztowe
    • Filtry antyspamowe
    • Problemy z odbiorem wiadomości
    • Gmail
    • Problemy z wysyłką wiadomości
    • Konfiguracja programów pocztowych
    • Webmail dPoczta.pl
    • Zarządzanie pocztą w dPanelu
    • Migracja skrzynek
  • Kalendarz
  • Pozostałe
    • Program Partnerski
    • Bezpieczeństwo
    • Zarządzanie kontem
    • Inne
    • Kryptowaluty
  • Microsoft
    • Office
  • Domeny
    • Zarządzanie domenami w dPanelu
    • Inne
    • Registry Lock
    • Rejestracja i odnowienia domen
    • Transfery domen
  • Faktury i płatności
    • Problemy z płatnością
    • RODO
    • Zarządzanie fakturami i płatnościami w dPanelu
    • Faktury VAT
    • Inne
    • Metody i płatności
  • Strona główna
  • Zacznij tutaj
  • Status usług
  • Fachowe poradniki
  • Helpdesk 24h
  • Elastyczny Web Hosting →
  • Copyright © 2023 dhosting.pl Sp. z o.o.