W sytuacji gdy próbując zaparkować domenę w dPanelu w ramach swojego konta klienta, możesz otrzymać komunikat, że nie można tego wykonać, ponieważ domena jest już zaparkowana. Może być kilka powodów takiego komunikatu.
1. Jednym z najczęstszych jest to, że domena faktycznie jest zaparkowana już na jednym z innych Twoich kont. Bardzo często nasi klienci posiadają kilka lub kilkanaście kont np. stosowanych dla siebie oraz dla firm, które obsługują. Upewnij się wobec tego, że taka sytuacja nie ma miejsca, weryfikując inne posiadane przez Ciebie konta hostingowe w ramach dhosting.pl
2. Innym powodem może być to, że osoba lub firma, która miała zlecenie pracy nad twoim serwisem internetowym, zaparkowała domenę na swoim koncie dhosting.pl. Jeśli więc zlecałeś prace nad swoim serwisem podmiotowi trzeciemu, skontaktuj się z tą osobą lub firmą i upewnij się, że nie jest to powodem takiego komunikatu.
3. Ostatnią możliwością jest to, że domeny mogą zmieniać właścicieli. Tak więc w sytuacji kiedy przykładowo inny klient dhosting posiadał domenę, która obecnie należy do Ciebie wcześniej, może ona w dalszym ciągu znajdować się na parkingu w ramach konta dhosting.pl tej osoby lub firmy.
Jeśli podejrzewasz, że taki stan rzeczy ma miejsce, skontaktuj się z naszym działem wsparcia poprzez dPanel w Helpdesk 24h. Dokonamy weryfikacji i dołożymy starań, aby możliwie jak najszybciej strefa domeny mogła się znaleźć na twoim koncie i umożliwić Ci swobodne zarządzanie jej ustawieniami.