Jeśli zauważyłeś, że w Twoim programie pocztowym od dłuższego czasu nie pojawiła się żadna wiadomość mailowa, sprawdź dane do logowania do skrzynki wprowadzone w kliencie pocztowym. Zweryfikuj również czy podane zostały poprawne dane do połączenia z serwerami poczty (imap.dpoczta.pl, pop3.dpoczta.pl i smtp.dpoczta.pl).
Kolejnym krokiem może być zalogowanie się do skrzynki przez dpoczta.pl. Jeżeli tam w skrzynce odbiorczej nie znalazłeś również żadnych nowych wiadomości, prawdopodobnie oznacza to, że:
- Twoja domena wygasła.
- Usługa poczty w domenie została zdezaktywowana.
- Podane zostały nieprawidłowe rekordy MX.
- W ostatnim czasie faktycznie nie otrzymałeś żadnych nowych maili.
Jeżeli jednak znalazłeś wiadomości w dPoczcie, zmień hasło do konta e-mail i spróbuj ponownie skonfigurować połączenie w kliencie pocztowym.