dhosting.pldhosting.pl
  • Strona główna
  • Zacznij tutaj
  • Kategorie
    • Hosting
    • Poczta
    • Domeny
    • Faktury i płatności
    • Pozostałe
  • Fachowe poradniki
  • Helpdesk 24h
  • Elastyczny Web Hosting →
  • Strona główna
  • Zacznij tutaj
  • Kategorie
    • Hosting
    • Poczta
    • Domeny
    • Faktury i płatności
    • Pozostałe
  • Fachowe poradniki
  • Helpdesk 24h
  • Elastyczny Web Hosting →
Strona główna/Baza wiedzy/Poczta/Problemy z wysyłką wiadomości

Możliwe powody niedostarczenia wiadomości

1171 wyświetleń 4

Autor: Jan Elastyczny
04.06.2020

W wielu przypadkach, jeżeli nie uda się dostarczyć Twojej wiadomości do odbiorcy, otrzymasz automatycznego maila zwrotnego, który będzie zawierał między innymi powód niedostarczenia.

wiadomość zwrotna

Poniżej znajdziesz najczęściej występujące błędy w doręczaniu maili do odbiorców.

Spis treści

  • Problemy z kontem
  • Przekroczona pojemność skrzynki
  • Przekroczony czas połączenia
  • Błąd weryfikacji nadawcy

Problemy z kontem

Najczęstszym powodem wystąpienia błędów oznaczonych jako „Recipent address rejected” jest błędnie podany adres odbiorcy. Być może przy jego wpisywaniu wkradła się literówka lub skrzynka, na którą chcesz przesłać swoją wiadomość po prostu nie istnieje.

opieka stron www

Przekroczona pojemność skrzynki

przekroczona pojemność skrzynki

Gdy po wysłaniu wiadomości w mailu zwrotnym pojawi się „Mailbox is over quota”, to znaczy, że skrzynka odbiorcy jest przepełniona i nie może przyjąć Twojego maila.

Przekroczony czas połączenia

Jeśli w wiadomości zwrotnej znajdziesz frazę „Connection timed out” oznacza to, że nasze serwery nie mogły nawiązać połączenia z infrastrukturą odbiorcy. W tym przypadku ponowimy jeszcze kilka prób dostarczenia wiadomości. Być może za którymś razem wiadomość zostanie dostarczona.

Jeżeli po kilku próbach cały czas wysyłka nie dojdzie do skutku, otrzymasz powiadomienie o niepowodzeniu. W takim przypadku koniecznie skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta przez Helpdesk 24h lub telefonicznie.

Błąd weryfikacji nadawcy

Gdy po wysłaniu wiadomości zobaczysz komunikat „5.7.8 Error: authentication failed: authentication failure” prawdopodobnie oznacza to, że w kliencie pocztowym zapisałeś błędne dane do logowania na serwery pocztowe dhosting.pl. Zweryfikuj, czy hasło do skrzynki pocztowej podane w programie na pewno jest prawidłowe.

Tags:dostarczanie pocztydostarczanie wiadomości e-mailhostingpolski hostingpowody problemów z dostarczaniem wiadomościproblem z dostarczaniem pocztyproblem z dostarczaniem wiadomościweb hosting

Czy ten artykuł był pomocy?

4 Tak  5 Nie
Powiązane artykuły
  • Jak utworzyć hurtowo wiele skrzynek e-mail?
  • Rozwiązywanie problemów z dostarczalnością wiadomości e-mail
  • Migracja błyskawiczna — czym jest i kiedy mogę z niej skorzystać?
  • Jak zlecić migrację WWW oraz poczty do dhosting.pl?
  • Czym jest CalDAV?
  • Tożsamości w dpoczta.pl / roundcube
Elastyczny Web Hosting
Fachowe poradniki
  • Drzewo kategorii i tagi – jak zarządzać strukturą serwisu contentowego
  • Headless CMS – WordPress jako backend Twojego serwisu
  • Jak stworzyć wtyczkę do WordPressa? Poradnik dla początkujących
  • Jak założyć bloga? Kompletny przewodnik instalacji WordPressa dla początkujących
  • Jekyll, generator stron statycznych, alternatywą dla WordPressa
  • Tailwind CSS – utility-first framework alternatywą dla Bootstrap
  • Vue.js jako wtyczka do WordPressa
  • Wielojęzyczna strona w WordPressie bez użycia wtyczek – jak ją stworzyć?
  • WordPress MultiSite – omówienie, instalacja oraz konfiguracja
Problemy z wysyłką wiadomości
  • Możliwe powody niedostarczenia wiadomości
  • Rozwiązywanie problemów z dostarczalnością wiadomości e-mail
  • Czym jest funkcja mail() w PHP?
  • Logi Poczty e-mail
  • Blokowanie określonych załączników w wiadomościach e-mail
  • Wykorzystanie i interpretacja narzędzia mail-tester.com do oceny jakości wiadomości e-mail
Pokaż wszystko 15  
Najpopularniejsze
  • W jaki sposób skonfigurować program pocztowy?
  • Czym różni się CC od BCC podczas wysyłania wiadomości e-mail?
  • Jak wykonać polecenie traceroute w systemie Windows?
  • Najpopularniejsze kody Minecraft i jak ich używać
  • Co to jest symlink i jak go utworzyć?
Kategorie
  • Microsoft
    • Office
  • Domeny
    • Inne
    • Registry Lock
    • Rejestracja i odnowienia domen
    • Transfery domen
    • Zarządzanie domenami w dPanelu
  • Faktury i płatności
    • Faktury VAT
    • Inne
    • Metody i płatności
    • Problemy z płatnością
    • RODO
    • Zarządzanie fakturami i płatnościami w dPanelu
  • Hosting
    • dKonta / dVPS
    • Operacje PHP
    • Problemy z działaniem stron WWW
    • Redis
    • Rodzaje błędów HTTP
    • SSH
    • Serwery
    • Strony WWW
    • Migracja
    • Zacznij tutaj
    • Aplikacje internetowe (CMS
    • Bazy danych
    • SWH
    • Certyfikaty SSL
    • Cloudflare
    • CRON
    • Inne
    • Elastyczny Web Hosting
    • Kooperacja
    • FTP
  • Poczta
    • Aliasy pocztowe
    • Filtry antyspamowe
    • Problemy z odbiorem wiadomości
    • Gmail
    • Problemy z wysyłką wiadomości
    • Konfiguracja programów pocztowych
    • Webmail dPoczta.pl
    • Zarządzanie pocztą w dPanelu
    • Migracja skrzynek
  • Kalendarz
  • Pozostałe
    • Program Partnerski
    • Bezpieczeństwo
    • Zarządzanie kontem
    • Inne
    • Kryptowaluty
    • Komunikatory dla firm
    • Mailing
    • eCommerce
    • SEO
    • Wideo
    • Frameworki
    • Wtyczki Wordpress
  • Strona główna
  • Zacznij tutaj
  • Status usług
  • Fachowe poradniki
  • Helpdesk 24h
  • Elastyczny Web Hosting →
  • Copyright © 2023 dhosting.pl Sp. z o.o.