Jeżeli Twój rejestrator zakończył swoją działalność, domena zostanie automatycznie przeniesiona do rejestratora viNASK. W tym przypadku konieczne będzie przeniesienie jej do nowego rejestratora.
Jeśli nie jesteś pewien, czy domena znajduje się w viNASK, możesz sprawdzić to tutaj – dns.pl/whois. Po wyszukaniu domeny zobaczysz informacje o jej aktualnym rejestratorze.
W tym celu na stronie dns.pl/transfer uzupełnij wniosek o realizację transferu. Pamiętaj, żeby w polu adresu e-mail podać ten, do którego masz dostęp. Będzie on potrzebny do realizacji transferu. W polu Rejestrator wybierz dhosting.pl sp. z o.o.
Gdy wydrukujesz uzupełniony wniosek, opieczętuj go i podpisz. Następnie zeskanuj go i prześlij wraz z dokumentami, które potwierdzą Twój sposób reprezentacji (dowód osobisty, wyciąg z KRS lub CEIDG) mailem na adres info@dns.pl.
W międzyczasie złóż zlecenie transferu na naszej stronie zgodnie z tym poradnikiem – Jak przenieść domenę do dhosting.pl. W polu, w którym należy podać kod AuthInfo, wpisz NASK (wielkimi literami).
Po zaakceptowaniu wniosku przez NASK, kod AuthInfo zostanie przekazany do nas. W tym momencie rozpoczniemy transfer Twojej domeny do dhosting.pl. Poinformujemy Cię o tym fakcie w odpowiedniej wiadomości.
Gdy transfer zostanie zatwierdzony, na adres mailowy, który podałeś we wniosku, otrzymasz wiadomość z prośbą o potwierdzenie realizacji transferu – nadawcą tej wiadomości będzie automat@dns.pl. Gdy klikniesz w link potwierdzający operację, transfer zakończy się.
Pamiętaj, że NASK zastrzega sobie, że weryfikacja przesłanych przez Ciebie dokumentów może potrwać do 5 dni.