Jeśli po tym gdy zaparkowałeś domenę w dPanelu i chcesz aktywować obsługę poczty, przejdź do sekcji: „Domeny”, a następnie kliknij na nowo dodaną, co spowoduje rozwinięcie dodatkowych opcji.
Na liście możliwości wśród pozostałych znajdziesz „Usługa poczty”, gdzie będzie można kliknąć przycisk „Aktywuj”.
W niektórych wypadkach, możesz otrzymać komunikat o treści:
Zaparkowana domena nie została poprawnie przedelegowana
lub nie odczytano nowej konfiguracji domeny. Spróbuj o pełnej godzinie.
Taki komunikat może świadczyć o kilku kwestiach. Jedną z nich jest fakt iż delegacja domeny zmieniła się niedawno. Jeśli więc serwery DNS zostały zmodyfikowane mniej niż 24 godziny temu, może w dalszym ciągu trwać propagacja, co będzie skutkowało informacją o błędzie. Inną kwestią w sytuacji gdy domena jest i ma zostać w delegacji na zewnętrzne serwery DNS posiada niepoprawnie podane rekordy MX w strefie DNS, które są odpowiedzialne za obsługę poczty.
Jeśli nie masz pewności, skontaktuj się z naszym działem wsparcia, abyśmy dokonali dla Ciebie weryfikacji. Zgłoszenie możesz utworzyć z poziomu dPanelu w sekcji Helpdesk 24h.