W każdej chwili możesz przesłać nam zgłoszenie dotyczące chęci wypłaty środków z salda księgowego na Twoim koncie klienta.
1. Aby zweryfikować obecny stan salda księgowego, po zalogowaniu się do dPanelu, przejdź do sekcji „Faktury i płatności”.
2. Następnie z prawej strony znajdziesz ramkę zawierającą informację o kwocie oraz możliwości wykorzystania środków do opłacenia nimi wybranych przez Ciebie faktur.
Informacja ta jest ważna, ponieważ nie można zlecić wypłaty środków w momencie gdy nie ma w danym momencie żadnych faktur do opłacenia.
3. Po upewnieniu się, że nie masz zaległych / oczekujących płatności, należy otworzyć zgłoszenie do naszego działu wsparcia zawierając w nim dane na jakie środki powinny zostać zwrócone.
Dane te muszą być tożsame z tymi, które widnieją w panelu klienta. Nie jest możliwe wykonanie zwrotu na inną osobę lub działalność czy wykorzystanie funduszy z salda na poczet usług znajdujących się na innym koncie klienta.
Przykładowa treść zgłoszenia tego typu:
Proszę o zwrot środków z salda w kwocie 264,00 zł.
Poniżej przesyłam dane do przelewu.
Jan Kowalski,
ul. Wesoła 1,
01-234 Wesoła,
Numer rachunku bankowego: 23 2345 2345 2345 2344
4. Po potwierdzeniu przez konsultanta przyjęcia zlecenia, środki zostaną zwrócone na podane konto w terminie do 14 dni.