Łączenie się z bazami danych jest domyślnie ograniczone dla stron WWW, które zostały utworzone na Twoim koncie.
Jeśli chcesz nawiązać połączenie z zewnętrznej lokalizacji np. z poziomu aplikacji lub serwera WWW u innego usługodawcy, masz możliwość dodania adresu IP. Aby to wykonać, podejmij następujące kroki.
1. Zaloguj się do dPanelu i przejdź do zakładki „Bazy danych” i kliknij przycisk „Zdalny dostęp” znajdujący się z prawej strony lub z menu po lewej stronie wybierz pozycję o tej samej nazwie po czym kliknij przycisk „+ Dodaj”.
2. W okienku, które się pojawi w pierwszej pozycji wpisz adres IP, któremu chcesz umożliwić komunikację z Twoimi bazami danych z zewnątrz. Pole opisu jest opcjonalne, jednak gdy dodasz kilka adresów, ułatwi Ci ono identyfikację danych wpisów.
3. Potwierdź dodanie adresu IP klikając przycisk „Dodaj”
Możesz dodać maksymalnie 4 adresy IP. Po dodaniu adresu IP należy poczekać około 2 minut na to, aby informacja odświeżyła się w systemie.