Autoresponder to funkcja autoodpowiedzi na każdy list docierający na Twoje konto pocztowe. Można w ten sposób poinformować nadawców o chwilowej nieobecności w biurze lub o urlopie.
Spis treści
Aktywacja
W celu aktywowania autorespondera dla wskazanego adresu e-mail przechodzimy na listę skrzynek pocztowych po zalogowaniu się do dPanelu i klikamy przycisk Akcje z prawej strony nazwy skrzynki. Z rozwiniętej listy wybieramy Włącz autoresponder.
Pojawi się prosty formularz z możliwością ustawienia tematu automatycznej wiadomości, jej treści oraz kiedy ma obowiązywać.
W celu zapisania zmian klikamy Zapisz.
Deaktywacja
W celu wyłączenia autorespondera klikamy przycisk Akcje obok nazwy skrzynki i z listy wybieramy Zmień autoresponder.
W wyświetlonym oknie wyłączamy opcję suwakiem i zapisujemy zmiany. Od teraz autoresponder nie będzie aktywny.
Autoresponder w dPoczta.pl
Autoresponder dostępny jest z poziomu dPoczta.pl. Po zalogowaniu wybieramy Ustawienia pod ikoną koła zębatego, a następnie Autoresponder.
W celu wyłączenia wybieramy na samej górze formularza Wyłączona.