W celu rezygnacji z usługi należy w dPanelu przejść do sekcji „Zaawansowane”, wybrać pozycję „Faktury i płatności” kliknąć przycisk „Akcje” znajdujący się z prawej strony. W menu, który się pojawi znajduje się opcja „Rezygnuję z usługi”.
Spowoduje to wygenerowanie przygotowanego szablonu do rezygnacji, gdzie należy opisać powód, dlaczego chcesz zrezygnować z danej usługi, a następnie kliknąć „Wyślij wniosek”.
Uwaga! Wniosek o rezygnację spowoduje przyspieszony proces zawieszenia i usunięcia konta klienta. W sytuacji gdy nie chcesz utrzymywać usługi ale zawieszenie i usunięcie nie musi nastąpić przed wyznaczoną datą ważności konta, wystarczy, że nie dokonasz płatności celem przedłużenia ważności usługi. Zostanie ona wtedy zawieszona i oznaczona docelowo do usunięcia automatycznie.