Aby otrzymywać powiadomienia o nadejściu nowych wiadomości do Twojej skrzynki, zaloguj się do dPoczta.pl po czym przejdź do ustawień klikając ikonę „koła zębatego”, a następnie w kolumnie po lewej stronie wybierz sekcję „Preferencje” i „Widok skrzynki pocztowej”.
Na stronie, która się załaduje znajdziesz moduł „Nowa wiadomość”.
Aby aktywować ogólną opcję powiadomień, aktywuj dwa suwaki przy pozycjach „Sprawdzaj, czy nadeszły nowe wiadomości we wszystkich folderach” oraz „Pokazuj tylko nowe wiadomości”.
Kliknij link „Test”, aby sprawdzić, czy powiadomienia są poprawnie ustawione. Domyślnie otrzymasz czerwony komunikat mówiący o potrzebie ustawienia przelądarki.
Aby ustawić przeglądarkę, kliknij w link „Konfiguracja przeglądarki”. Sprawi to, że w lewym górnym rogu pojawi się powiadomienie z pytaniem, czy zezwalasz stronie na wyświetlanie komunikatów. Kliknij przycisk „Zezwalam”.
Komunikat dotyczący konfiguracji przeglądarki powinien zmienić kolor zielony. Kliknij teraz ponownie link „Test”. Teraz system powinien zakomunikować, że powiadomienia są ustawione poprawnie.
Dzięki tej z pozoru prostej funkcji, masz gwarancję, że nie umknie Ci żaden ważny e-mail, gdyż informacja o nim „wyskoczy” na Twoim pulpicie.