Wiadomość mogła nie zostać dostarczona do Twojej skrzynki z wielu powodów. Najczęstsze z nich przedstawiamy poniżej.
Spis treści
Wiadomość trafiła do spamu
Zweryfikuj, czy mail, którego oczekujesz, nie został skierowany do folderu SPAM. Być może został przechwycony przez nasze filtry antyspamowe. Jeżeli tak się stało, dodaj nadawcę do białej listy w dPanelu lub dPoczcie.
Przepełniona skrzynka pocztowa
Sprawdź, czy nie skończyło się przydzielone miejsce dla Twojej skrzynki. Gdy będzie ona przepełniona, każda wiadomość przesłana na nią nie zostanie przyjęta. Status powierzchni skrzynki sprawdzisz w dPanelu oraz w dPoczcie w lewym dolnym rogu ekranu głównego.
Błędny adres
Być może nadawca przesłał wiadomość na adres z literówką. W takim przypadku jedyny sposób na poprawienie tego, to kontakt z nim. Sprawdź również, czy na pewno szukasz w prawidłowej skrzynce pocztowej. Niektóre programy oferują obsługę wielu kont naraz.
Aktywne filtry
Upewnij się, że sprawdzałeś również, czy wiadomość nie została skierowana do innego folderu z powodu aktywnych filtrów w dPoczcie.
Wykorzystaj wyszukiwarkę
Zawsze do znalezienia wiadomości możesz posłużyć się wyszukiwarką. Z jej pomocą możesz szukać wiadomości, filtrując tematy czy treść maili.
Gdy mimo to nie udało Ci się zlokalizować wiadomości e-mail skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub przez Helpdesk 24h. Nasi specjaliści z chęcią pomogą Ci w zlokalizowaniu wiadomości na serwerze.