W sytuacji gdy przykładowo status Twojej skrzynki na poziomie dPanelu lub też aplikacja e-mail nie listuje wszystkich wiadomości, które powinny znajdować się w wybranej skrzynce e-mail, masz możliwość samodzielnego zlecenia przebudowy indeksów aby naprawić ten stan.
1. W pierwszym kroku, zaloguj się do dPanelu
2. Znajdź skrzynkę, której dotyczy sprawa i kliknij w wiersz gdzie jest wymieniona, aby rozwinąć listę funkcjonalności.
3. Znajdź pozycję „Zaawansowane” i kliknij w opcję „Przebuduj indeks skrzynki”
4. Pojawi się okienko potwierdzenia wykonania operacji. Musisz mieć na uwadze, że w trakcie przebudowy indeksów, skrzynka e-mail może nie odpowiadać poprawnie, dlatego najlepiej jest wykonywać to działanie po godzinach pracy.
5. System zakomunikuje przyjęcie zlecenia przebudowy indeksów.
Uwaga! Czas trwania przebudowy indeksów będzie uzależniony od rozmiarów Twojej skrzynki oraz ilości wiadomości, które się w niej znajdują i może kształtować się na poziomie od kilkunastu minut do nawet kilku godzin.