W dhosting.pl wierzymy, że to kim jesteśmy i jak myślimy pokazuje dziś już nie tylko dobrze odbierany produkt, ale też to jak działa sama firma, co sobą reprezentuje, jakimi kieruje się wartościami. Dostrzegamy to podczas rozmów z Wami, dlatego wciąż poszukujemy nowych dróg, które przybliżą nas do bycia firmą społecznie świadomą.
Na urodzinach Elastycznego Web Hostingu prezentowałem nową odsłonę Programu Partnerskiego, podczas której informowałem o rozpoczęciu strategicznego partnerstwa z fundacją Mam Marzenie. Fundacją, którą wspólnie wspieramy w zakresie realizacji marzeń dzieci związanych z ich edukacją lub aktywizacją do przyszłego życia zawodowego. To dla nas niezwykle ważne i cieszymy się, że tak wielu członków Programu Partnerskiego wspiera również ten cel.
Wspieraj fundację Mam Marzenie razem z nami
Fundację Mam Marzenie można wesprzeć na kilka sposobów od wpłaty dowolnej kwoty bezpośrednio, spełnienia marzenia, przekazania 1% podatku aż po zostanie wolontariuszem. Dziś jednak chciałbym przybliżyć kilka pomysłów na to, jak pomagać wykorzystując Program Partnerski dhosting.pl.
- Przekaż całość lub część prowizji i rób to dla siebie. Program Partnerski daje możliwość dowolnego dysponowania prowizją i przydzielania jej np. w całości na cele charytatywne. Przekaż prowizję i – po prostu – rób to dla siebie.
- Pokaż swoje wsparcie w sieci. Od Ciebie zależy w jaki sposób będziesz pozyskiwał Klientów, nie musisz otwarcie informować, że część lub całość Twojej prowizji przekazujesz na cele charytatywne, ale jest to dobry wyróżnik i dodatkowy bodziec do wyboru właśnie Twojego polecenia, gdy komunikujesz je w sieci, np. w portalach społecznościowych.
- Daj korzyść potencjalnemu Klientowi i fundacji. Jak widać na obrazku wyżej, prowizję można podzielić na wiele sposobów, jednym z nich jest podział po równo. Potencjalny Klient zyskuje tańszą usługę, jego wybór wspiera fundację, Ty również zyskujesz – finansowo i wizerunkowo.
- Informuj o wsparciu na swojej stronie. Pokaż, że Twoja firma wspiera cele charytatywne. Badania pokazują, że Klienci chętniej sięgają po produkty i usługi firm, których działalność jest społecznie odpowiedzialna.
Niezależnie od tego jaką formę pomocy wybierzesz, warto to robić. Pomoc innym, to wartość sama w sobie i coś, z czego firma powinna być dumna.