Po wielu miesiącach prac mamy przyjemność zaprezentować nowy Program Partnerski dhosting.pl. Od dzisiaj to partnerzy decydują na co przeznaczą swoją prowizję, która będzie wzrastać wraz z ich zaangażowaniem.
Prowizja zależna od zaangażowania
W nowym Programie Partnerskim dhosting.pl wysokość prowizji zależy wyłącznie od Twojego zaangażowania. Wraz z polecaniem Elastycznego Web Hostingu nowym osobom, awansujesz na kolejne poziomy:
- POZIOM BRONZE: poziom początkowy, 25% prowizji za rejestrację, 10% prowizji za odnowienie.
- POZIOM SILVER: od 10 poleconych klientów, 30% prowizji za rejestrację, 10% prowizji za odnowienie.
- POZIOM GOLD: od 30 poleconych klientów, 35% prowizji za rejestrację, 15% prowizji za odnowienie.
- POZIOM PLATINUM: od 50 poleconych klientów, 40% prowizji za rejestrację, 20% prowizji za odnowienie.
- POZIOM DIAMOND: liczba klientów ustalana indywidualnie, 45% prowizji za rejestrację, 20% prowizji za odnowienie.
Każdy poziom partnerstwa to dedykowana odznaka widoczna w dPanelu, którą partner może umieścić na swojej stronie – do czego oczywiście zachęcamy.
Sam decydujesz o podziale swojej prowizji
Doszliśmy do wniosku, że to partnerzy powinni decydować, na jaki cel chcą przeznaczyć swoją prowizję. Dzięki nowemu Programowi Partnerskiemu mogą:
- zwiększyć rabat dla klienta,
- przeznaczyć zysk na saldo prowizji,
- wesprzeć cele Fundacji Mam Marzenie (o tym za chwilę!),
- wesprzeć ambitny projekt starający się stworzyć różnicę (w przeciągu kilku miesięcy).
Strategiczne partnerstwo z Fundacją Mam Marzenie
Od dzisiaj wraz ze startem nowego Programu Partnerskiego część swojej prowizji możesz przekazać na cele Fundacji Mam Marzenie, która spełnia marzenia dzieci w wieku od 3 do 18 lat cierpiących na choroby zagrażające życiu. Jako dhosting.pl chcemy wesprzeć fundację w zakresie realizacji marzeń dzieci związanych z ich edukacją lub aktywizacją do przyszłego życia zawodowego.
Co więcej?
Nasi najwięksi partnerzy będę promowani w kanałach dhosting.pl. Trzeba pamiętać, że dhosting.pl to aktualnie 40 tysięcy klientów, a część z nich poszukuje wszelkiego rodzaju usług – od wsparcia developerskiego aż po marketing.
W przyszłości wyżej wspomniane odznaki będą interaktywne – znajdą się na nich informacje o partnerze oraz o poziomie partnerstwa. Sam moduł Programu Partnerskiego w dPanelu będzie w dalszym ciągu rozwijany. Na początku na tapetę weźmiemy rozbudowanie statystyk, dzięki której partnerom będzie łatwiej prowadzić analizę swoich poleceń.
Co sądzicie o zmianach? Sekcja z komentarzami należy do Was.