Jakie zadania na Ciebie czekają:
- obsługa przychodzących zapytań handlowych;
- negocjacje handlowe z potencjalnymi Klientami;
- dokumentowanie ustaleń z Klientami;
- budowanie relacji z Klientami;
- wsparcie dla BOK z zakresu wycen na małe zamówieni dla obecnych klientów;
- prowadzenie kampanii dosprzedażowych dla obecnych Klientów;
- rekomendowanie działań mających na celu zwiększenie efektywności działań sprzedażowych;
- współpraca z zespołem utrzymania w zakresie zwiększania kompetencji zespołu utrzymania, rozwiązywania bieżących zagadnień z utrzymaniem klienta, uczestniczenie w dyskusjach, wyznaczanie kierunków zmian.
Co musisz umieć:
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- dobra dykcja i umiejętność wysławiania się;
- umiejętność perswazji i negocjacji;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- umiejętność pozyskiwania nowych leadów sprzedażowych;
- umiejętność pracy w systemach CRM;
- umiejętność pracy w zespole.
Dodatkowymi atutami będą:
Znajomość branży hostingowej – konkurencji i rozwiązań technologicznych
Co możemy Ci zaoferować:
- pracę w stabilnej firmie z 17-letnią tradycją, wieloma sukcesami w branży na rynku polskim i ambitnymi międzynarodowymi planami rozwojowymi;
- wdrożenie przez osoby z wieloletnim doświadczeniem;
- stałe wynagrodzenie na umowie o pracę oraz premie w zależności od wyników (2 000 - 20 000 zł brutto);
- możliwość rozwoju i awansu wraz ze wzrostem kompetencji;
- służbowy komputer;
- niekorporacyjną atmosferę pracy: elastyczne godziny pracy, w tym praca zdalna z domu;
- dofinansowanie do karty Multisport i opieki medycznej w PZU;
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin;
- dobrze skomunikowane biuro w Warszawie lub Krakowie.
Pozostałe oferty
Specjalista/ka ds. Wsparcia Klienta
Obsługa klientaSpecjalista/ka ds. Sprzedaży i Utrzymania
aplikuj