Jakie zadania na Ciebie czekają:
- wsparcie Klientów poprzez obsługę email i telefoniczną;
- rozwiązywanie problemów ze stronami internetowymi Klientów;
- udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW;
- współpraca z innymi działami w firmie.
Co musisz umieć:
- podstawowa znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop;
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;
- doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu telefonicznego;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- ukierunkowanie na cele i usprawnianie pracy swojej oraz kolegów z zespołu;
- dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego.
Co możemy Ci zaoferować:
- pracę w stabilnej firmie z 17-letnią tradycją, wieloma sukcesami w branży na rynku polskim i ambitnymi międzynarodowymi planami rozwojowymi;
- stałe wynagrodzenie na umowie o pracę lub zlecenia;
- możliwość rozwoju i awansu wraz ze wzrostem kompetencji;
- służbowy komputer, słuchawki;
- niekorporacyjną atmosferę pracy: elastyczne godziny pracy, w tym praca zdalna z domu;
- dofinansowanie do karty Multisport i opieki medycznej w PZU;
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin;
- dobrze skomunikowane biuro w Warszawie lub Krakowie.
Pozostałe oferty
Specjalista/ka ds. Utrzymania Klienta
Obsługa klientaSpecjalista/ka ds. Wsparcia Klienta
aplikuj