full time

Specjalista/ka ds. Wsparcia Klienta

Warszawa / Kraków / Praca zdalna
aplikuj

Jakie zadania na Ciebie czekają:

  • wsparcie Klientów poprzez obsługę email i telefoniczną;
  • rozwiązywanie problemów ze stronami internetowymi Klientów;
  • udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW;
  • współpraca z innymi działami w firmie.

Co musisz umieć:

  • podstawowa znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop;
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;
  • doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu telefonicznego;
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • ukierunkowanie na cele i usprawnianie pracy swojej oraz kolegów z zespołu;
  • dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego.

Co możemy Ci zaoferować:

  • pracę w stabilnej firmie z 17-letnią tradycją, wieloma sukcesami w branży na rynku polskim i ambitnymi międzynarodowymi planami rozwojowymi;
  • stałe wynagrodzenie na umowie o pracę lub zlecenia;
  • możliwość rozwoju i awansu wraz ze wzrostem kompetencji;
  • służbowy komputer, słuchawki;
  • niekorporacyjną atmosferę pracy: elastyczne godziny pracy, w tym praca zdalna z domu;
  • dofinansowanie do karty Multisport i opieki medycznej w PZU;
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin;
  • dobrze skomunikowane biuro w Warszawie lub Krakowie.

Specjalista/ka ds. Wsparcia Klienta

aplikuj