dhosting.pldhosting.pl
  • Strona główna
  • Zacznij tutaj
  • Kategorie
    • Hosting
    • Poczta
    • Domeny
    • Faktury i płatności
    • Pozostałe
  • Fachowe poradniki
  • Helpdesk 24h
  • Elastyczny Web Hosting →
  • Strona główna
  • Zacznij tutaj
  • Kategorie
    • Hosting
    • Poczta
    • Domeny
    • Faktury i płatności
    • Pozostałe
  • Fachowe poradniki
  • Helpdesk 24h
  • Elastyczny Web Hosting →
Strona główna/Baza wiedzy/Hosting/Cloudflare

Jak włączyć Cloudflare gdy domena jest zarejestrowana w dhosting.pl

1005 wyświetleń 1

Autor: Jan Elastyczny
21.05.2020

W pierwszej kolejności należy przejść na listę domen w dPanelu – zakładka Domeny z lewej strony. Następnie klikasz przycisk Akcje z prawej strony domeny, dla której chcesz aktywować ochronę i wybierasz z listy Skonfiguruj Cloudflare.

cfconfig

Pojawi się okno z prośbą o potwierdzenie zmian. Klikamy Skonfiguruj domenę.

cfconfig2

Na liście ustawień domeny pojawi się informacja o aktualnym statusie aktywacji.

Aktywacja ochrony Cloudflare może potrwać do kilku minut.

cfconfig3

Pomyślna aktywacja ochrony Cloudflare będzie widoczna przez zielony status Aktywna.

domena cf sukces

Jak wyłączyć?

Aby wyłączyć ochronę Cloudflare na liście domen należy kliknąć przycisk Akcje i z listy wybrać Dekatywuj Cloudflare.

cf deaktywacja

Pojawi się monit z prośbą o potwierdzenie zmian.

cf deaktywacja modal

Po zatwierdzeniu delegacja domeny jest zmieniana na ns1.dhosting.pl oraz ns2.dhosting.pl

Z serwerów Cloudflare domena zostanie usunięta po 24h. Po tym czasie status zmieni się na nieskonfigurowana.

Objaśnienie statusów

Po kliknięciu Ochrona Cloudflare pojawią się szczegóły aktywnej usługi.

cf ustawienia

Certyfikat SSL

Możliwość aktywacji połączenia szyfrowanego SSL. Certyfikat jest aktywowany po stronie Cloudflare, a samo szyfrowanie danych następuję między użytkownikiem Internetu, a serwerami Cloudflare. Wymogiem działania certyfikatu od Cloudflare jest posiadanie aktywnej ochrony dla domeny głównej.

Poziom ochrony

Dostępnych jest pięć statusów ochrony: wyłączony, niski, średni, wysoki, nagły atak. Stopniowanie polega na zwiększaniu prawdopodobieństwa poświadczenia nie bycia robotem.

  • Wyłączony – powoduje dostęp do strony z każdego adresu IP.
  • Niski – osoby, które bardzo notorycznie próbują dostać się na stronę powodując sztuczny ruch otrzymują powiadomienie z capatch’ą
  • Średni – optymalny poziom dla stron WWW. Osoby które dość często powodują sztuczny ruch na stronie są blokowane również przez captcha.
  • Wysoki – jeżeli adres Ip osoby łączącej się do strony w ciągu ostatnich 14stu dni był określony jako niechciany jest blokowany captch,ą
  • Nagły atak – w przypadku wybrania tej opcji na stronie pojawi się konieczność potwierdzania dostępu do treści poprzez captch’e. Opcja ta zalecana jest tylko i wyłącznie przy wykryciu ataku DDoS.

Poziom buforowania (cache)

Dostępne są trzy tryby buforowania: standardowy, bez Query String, ignoruj Query String. Dzięki tej opcji następuje szybsze dostarczanie treści użytkownikowi dzięki CDN. Zapewnia ona równoważenie obciążenia, czyli rozprasza treść między 101 centrów danych, gdzie dane znajdujące się na stronie są wyświetlane z najbliżej znajdującego się serwera. Wszystko to powoduje przyspieszenie działania strony.

  • Standardowy – dostarcza różną treść jeżeli Query String uległ zmianie.
  • bez Query String – dostarcza treść z cache bez Query String.
  • ignoruj Query String – dostarcza tą samą treść bez względu na Query String.

Tryb deweloperski

Tryb ten powoduje wyłączenie cache oraz mechanizmów odpowiadających za optymalizację HTML/CSS, dzięki czemu uzyskana odpowiedź z serwera Cloudflare jest identyczna jak z naszego serwera. Opcja to deaktywuje wszystkie dodatkowe mechanizmy Cloudflare. Nie powoduje odświeżenia cache strony.

Rocket loader

Czyli automatyczne zmniejszenie liczby połączeń sieciowych i spowodowanie, że treści ze stron trzecich nie spowalniają prezentacji Twojej witryny internetowej. Opcja ta może znacząco negatywnie wpływać na strony oparte o skrypty ajaxowe.

IPv6

Umożliwia dostęp do Twojej strony z adresów IPv6

Geolokalizacja IP

Do nagłówków HTTP dopisywana jest informacja o geolokalizacji IP klienta, który łączy się do Twojej strony.

Zabezpieczenie adresów e-mail – frazy na Twojej stronie w postaci adresu e-mail są modyfikowane w taki sposób, aby nie wskazywało to na faktycznego maila. Są one wtedy odpowiednio modyfikowane np. usuwany jest znak @. Dzięki temu rozwiązaniu roboty, które skanują strony internetowe nie wykorzystują formularza kontaktowego do SPAMowania. Zmiany następują od strony kodu źródłowego strony np. HTML więc nie musisz się martwić, ze adres będzie zniekształcony w przeglądarce.

Tags:proxycloudflareuruchomienie cloudflarepodpięcie cloudflarecdnjak włączyć cloudflare

Czy ten artykuł był pomocy?

1 Tak  Nie
Powiązane artykuły
  • Jak zainstalować Elementora?
  • Czy Elementor wymaga znajomości kodowania?
  • Czy warto nauczyć się obsługi Elementora?
  • Czy warto nauczyć się obsługi Brizy?
  • Czy warto nauczyć się obsługi Divi?
  • Czy warto nauczyć się obsługi Gutenberga?
Elastyczny Web Hosting
Fachowe poradniki
  • Drzewo kategorii i tagi – jak zarządzać strukturą serwisu contentowego
  • Headless CMS – WordPress jako backend Twojego serwisu
  • Jak stworzyć wtyczkę do WordPressa? Poradnik dla początkujących
  • Jak założyć bloga? Kompletny przewodnik instalacji WordPressa dla początkujących
  • Jekyll, generator stron statycznych, alternatywą dla WordPressa
  • Tailwind CSS – utility-first framework alternatywą dla Bootstrap
  • Vue.js jako wtyczka do WordPressa
  • Wielojęzyczna strona w WordPressie bez użycia wtyczek – jak ją stworzyć?
  • WordPress MultiSite – omówienie, instalacja oraz konfiguracja
Cloudflare
  • Jak włączyć Cloudflare gdy domena jest zarejestrowana w dhosting.pl
  • Cloudflare – informacje dotyczące utworzenia konta i konfiguracji
  • Jak dodać domenę w panelu Cloudflare?
  • Jak utworzyć konto w Cloudflare?
  • Poprawna konfiguracja profilu Cloudflare
  • Jak korzystać z filtrów jeśli używasz CloudFlare?
Pokaż wszystko 11  
Najpopularniejsze
  • W jaki sposób skonfigurować program pocztowy?
  • Czym różni się CC od BCC podczas wysyłania wiadomości e-mail?
  • Jak wykonać polecenie traceroute w systemie Windows?
  • Jak skonfigurować pocztę w Outlook 365?
  • Jak odbierać pocztę ze swojej skrzynki na Gmailu?
Kategorie
  • Hosting
    • Zacznij tutaj
    • Aplikacje internetowe (CMS
    • Bazy danych
    • Certyfikaty SSL
    • Cloudflare
    • CRON
    • Inne
    • Elastyczny Web Hosting
    • Kooperacja
    • FTP
    • dKonta / dVPS
    • Operacje PHP
    • Problemy z działaniem stron WWW
    • Redis
    • Rodzaje błędów HTTP
    • SSH
    • Strony WWW
  • Poczta
    • Aliasy pocztowe
    • Filtry antyspamowe
    • Problemy z odbiorem wiadomości
    • Gmail
    • Problemy z wysyłką wiadomości
    • Konfiguracja programów pocztowych
    • Webmail dPoczta.pl
    • Zarządzanie pocztą w dPanelu
    • Migracja skrzynek
  • Kalendarz
  • Pozostałe
    • Program Partnerski
    • Bezpieczeństwo
    • Zarządzanie kontem
    • Inne
  • Domeny
    • Zarządzanie domenami w dPanelu
    • Registry Lock
    • Rejestracja i odnowienia domen
    • Transfery domen
  • Faktury i płatności
    • Problemy z płatnością
    • RODO
    • Zarządzanie fakturami i płatnościami w dPanelu
    • Faktury VAT
    • Inne
    • Metody i płatności
  • Strona główna
  • Zacznij tutaj
  • Status usług
  • Fachowe poradniki
  • Helpdesk 24h
  • Elastyczny Web Hosting →
  • Copyright © 2023 dhosting.pl Sp. z o.o.