full time

Specjalista ds. Utrzymania Klienta

Warszawa / Kraków / Praca zdalna
3600 - 4400 PLN – UOP miesięcznie
aplikuj

Opis stanowiska:

  • telefoniczny i mailowy kontakt z obecnymi klientami w celu potwierdzenia przedłużenia współpracy;
  • wsparcie dla klientów z zakresu prowadzenia strony internetowej;
  • aktywizowanie klientów testujących aktualnie nasz hosting do wypróbowania usług;
  • budowanie i dbanie o jak najlepsze, długofalowe relacje z Klientami oraz pozytywny wizerunek firmy;
  • przeprowadzanie badań satysfakcji klienta;
  • dosprzedaż usług (domeny, SSL, inne);
  • utrzymanie Klienta w procesie rezygnacji.

Oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy z klientem (w obsłudze klienta);
  • umiejętność prowadzenia rozmów oraz badania potrzeb;
  • umiejętność szybkiego odnalezienia się w nowych sytuacjach;
  • dobra organizacja i samodzielność w działaniu;
  • umiejętność radzenia sobie z wymagającym klientem;
  • wysokie umiejętności interpersonalne;
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • chęć rozwoju i nauki.

Dodatkowymi atutami będą:

Co możemy Ci zaoferować:

  • pracę w stabilnej firmie z 15-letnią tradycją, wieloma sukcesami w branży na rynku polskim i ambitnymi międzynarodowymi planami rozwojowymi;
  • stałe wynagrodzenie plus premie w zależności od wyniku;
  • pakiet szkoleń z dziedziny hostingu, baz danych, obsługi klienta, uczestnictwo w realizacji trwających projektów oraz możliwość przygotowania i wdrożenia własnych pomysłów;
  • możliwość rozwoju i awansu wraz ze wzrostem kompetencji;
  • służbowy komputer;
  • niekorporacyjną atmosferę pracy: elastyczne godziny pracy, w tym praca zdalna z domu, nieograniczony dostęp do kawy, cykliczne spotkania integrujące zespół;
  • dofinansowanie do karty Multisport oraz prywatnej opieki medycznej;
  • dobrze skomunikowane biuro w Warszawie i Krakowie.

Pozostałe oferty

Senior Server Administrator Team Leader

IT
13 000 - 16 000 PLN
Warszawa / zdalnie +1
szczegóły

Specjalista/ka ds. Utrzymania Klienta

aplikuj