full time
Specjalista ds. Utrzymania Klienta
Warszawa / Kraków / Praca zdalna
3600 - 4400 PLN – UOP miesięcznie
Opis stanowiska:
- telefoniczny i mailowy kontakt z obecnymi klientami w celu potwierdzenia przedłużenia współpracy;
- wsparcie dla klientów z zakresu prowadzenia strony internetowej;
- aktywizowanie klientów testujących aktualnie nasz hosting do wypróbowania usług;
- budowanie i dbanie o jak najlepsze, długofalowe relacje z Klientami oraz pozytywny wizerunek firmy;
- przeprowadzanie badań satysfakcji klienta;
- dosprzedaż usług (domeny, SSL, inne);
- utrzymanie Klienta w procesie rezygnacji.
Oczekiwania:
- doświadczenie w pracy z klientem (w obsłudze klienta);
- umiejętność prowadzenia rozmów oraz badania potrzeb;
- umiejętność szybkiego odnalezienia się w nowych sytuacjach;
- dobra organizacja i samodzielność w działaniu;
- umiejętność radzenia sobie z wymagającym klientem;
- wysokie umiejętności interpersonalne;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- chęć rozwoju i nauki.
Dodatkowymi atutami będą:
Znajomość branży hostingowej
Umiejętności negocjacyjne
Doświadczenie na stanowisku sprzedażowym
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Co możemy Ci zaoferować:
- pracę w stabilnej firmie z 15-letnią tradycją, wieloma sukcesami w branży na rynku polskim i ambitnymi międzynarodowymi planami rozwojowymi;
- stałe wynagrodzenie plus premie w zależności od wyniku;
- pakiet szkoleń z dziedziny hostingu, baz danych, obsługi klienta, uczestnictwo w realizacji trwających projektów oraz możliwość przygotowania i wdrożenia własnych pomysłów;
- możliwość rozwoju i awansu wraz ze wzrostem kompetencji;
- służbowy komputer;
- niekorporacyjną atmosferę pracy: elastyczne godziny pracy, w tym praca zdalna z domu, nieograniczony dostęp do kawy, cykliczne spotkania integrujące zespół;
- dofinansowanie do karty Multisport oraz prywatnej opieki medycznej;
- dobrze skomunikowane biuro w Warszawie i Krakowie.
Pozostałe oferty
Senior Server Administrator Team Leader
ITSpecjalista/ka ds. Utrzymania Klienta
aplikuj