Bezpieczeństwo to kluczowy element przy zarządzaniu kontem hostingowym. Niezależnie od specyfiki prowadzonego biznesu, zawsze powinno się przestrzegać najlepszych praktyk zabezpieczających dane w Internecie.
Aby zapewnić naszym klientom maksymalny poziom ochrony zakresie zmian dokonywanych na kontach hostingowych, dodaliśmy do dPanelu nową funkcjonalność, związaną z telefonicznym oraz mailowym zlecaniem operacji na koncie.
Polega ona na udostępnianiu w dPanelu kodu autoryzacyjnego, który należy podać konsultantowi podczas rozmowy lub wymiany wiadomości, aby móc dokonywać zmian w dPanelu.
Dzięki takiej autoryzacji konsultant będzie w stanie zweryfikować, czy osoba kontaktująca się posiada uprawnienia do zarządzania kontem, unikając długiej procedury weryfikacji danych osobowych właściciela konta. Jest to szczególnie ważne w przypadku, gdy osoby trzecie znają Twoje dane osobowe i mogłyby podać się za Ciebie w celu dokonania zmian.
Kod składa się z 6 cyfr i podanie go jest obowiązkowym elementem w przypadku chęci uzyskania poufnych informacji dotyczących konta lub zlecenia do wykonania danych operacji na koncie przez pracowników Biura Obsługi Klienta.
Jak uzyskać kod autoryzujący?
- Zaloguj się do dPanelu.
- Rozwiń górne menu po prawej stronie do zarządzania kontem i wybierz „Kod autoryzujący”.
- Zweryfikuj swoją tożsamość wpisując hasło do konta dPanel.
- Po wpisaniu hasła otrzymasz kod oraz zobaczysz jego datę ważności.