Poniższe kroki pokażą Ci, jak szybko i bezpiecznie zmienić adres, na który otrzymujesz wszystkie powiadomienia z panelu klienta w nazwa.pl
1. Wejście do Panelu Klienta
- Uruchom przeglądarkę i przejdź pod adres:
https://nazwa.pl/panel
- W polach formularza wpisz swój login oraz hasło.
- Kliknij przycisk ZALOGUJ SIĘ.
2. Weryfikacja dwuetapowa
- Po poprawnym zalogowaniu system wyśle na Twój dotychczasowy e-mail lub telefon SMS z kodem jednorazowym.
- Skopiuj otrzymany kod i wklej go w okienku weryfikacyjnym.
- Ponownie naciśnij ZALOGUJ SIĘ.
3. Przejście do edycji danych kontaktowych
- W górnym menu wybierz Moje dane i tam Zmiana danych.
- Przełącz się na zakładkę Osoba kontaktowa.
4. Modyfikacja adresu e-mail
- Zmiana głównego adresu: usuń istniejący e-mail i wpisz nowy.
- Dodanie kolejnego adresu: kliknij Dodaj kolejny adres e-mail.
- Usunięcie dodatkowego: przy niepotrzebnym adresie naciśnij ikonę kosza.
- Po wprowadzeniu wszystkich modyfikacji kliknij Zatwierdź.
5. Autoryzacja operacji
- Ze względów bezpieczeństwa system poprosi o ponowne podanie Twojego hasła.
- Wpisz je w polu Podaj hasło, a następnie wybierz Zatwierdź.
6. Potwierdzenie nowego adresu
- Na nowo wprowadzony e-mail przyjdzie wiadomość z linkiem weryfikacyjnym.
- Otwórz tę skrzynkę i kliknij w przesłany link w ciągu 7 dni od zmiany.
- Po kliknięciu linku zobaczysz komunikat o pomyślnej weryfikacji, a w Panelu Klienta w zakładce Moje dane / Osoba kontaktowa pojawi się Twój aktualny adres.