Po utworzeniu nowego produktu w polu Dane produktu należy wybrać opcję Produkt zewnętrzny/afiliacyjny. Podstawowe opcje konfiguracyjne dla tego produktu są następujące:
Adres URL produktu – wpisz link do produktu zewnętrznego. Najczęściej będzie to link afiliacyjny.
Tekst przycisku – wprowadź dowolny tekst, który chcesz umieścić na przycisku, który kieruje do produktu zewnętrznego, takiego jak Przejdź do produktu lub Kup teraz.
Cena – gdy ustawisz cenę promocyjną, w sklepie będą widoczne obie ceny, przy czym cena standardowa będzie przekreślona.
Cena promocyjna i harmonogram – jeśli chcesz zrobić promocję na produkt, wprowadź cenę promocyjną i opcjonalnie ustaw harmonogram promocji, aby kończyła się ona automatycznie np. po tygodniu. Dowiedz się więcej o promocjach →
Produkt zewnętrzny WooCommerce – stan magazynowy
W produkcie zewnętrznym nie mamy opcji konfiguracyjnych związanych z zarządzaniem magazynem.