• Strona główna
  • Zacznij tutaj
  • Kategorie
    • Hosting
    • Poczta
    • Domeny
    • Faktury i płatności
    • Pozostałe
  • Fachowe poradniki
  • Helpdesk 24h
  • Elastyczny Web Hosting →
  • Strona główna
  • Zacznij tutaj
  • Kategorie
    • Hosting
    • Poczta
    • Domeny
    • Faktury i płatności
    • Pozostałe
  • Fachowe poradniki
  • Helpdesk 24h
  • Elastyczny Web Hosting →
Strona główna/Baza wiedzy/Poczta/Zarządzanie pocztą w dPanelu
Inni użytkownicy szukali:Czym jest Elastyczny Web Hosting? W jaki sposób aktywować serwer Redis? Czym jest i do czego służy dPanel?

Informacje o skrzynce pocztowej

146 wyświetleń 0

W celu wyświetlenia listy wszystkich utworzonych kont pocztowych, zaloguj się do dPanelu i wybierz z menu pozycję „Poczta e-mail”. Ukaże Ci się spis wszystkich adresów pogrupowanych według domen łącznie z aliasami.

Jeżeli chcesz zapoznać się ze szczegółami danej skrzynki e-mail wystarczy, że klikniesz na wiersz gdzie znajduje się skrzynka.
Uwaga: Komunikat „nieużywana” wyświetla się kiedy na skrzynkę nigdy się nie zalogowano.

  • Szczegóły skrzynki e-mail – zweryfikujesz w tym miejscu, czy skrzynka jest aktywna, kiedy została utworzona oraz kiedy była ostatnio modyfikowana. Sprawdzisz również ile przestrzeni dyskowej wykorzystuje adres oraz ile wiadomości e-mail jest na skrzynce.
    Dodatkowo możesz ustawić limit wielkości dla skrzynki w tym miejscu. Więcej informacji na temat limitu quoty znajdziesz tutaj.

  • Statystyki i ostatnie logowania – po rozwinięciu tej opcji sprawdzisz kiedy nastąpiło ostatnie logowanie do skrzynki oraz ile było ostatnio wysłanych z niej wiadomości.

  • Dodatkowe adresy e-mail do skrzynki – tutaj będą znajdować się wszystkie aliasy przypisane do skrzynki (jak zarządzać aliasami znajdziesz tutaj) oraz data kiedy dany alias został przypisany. Można również dodać kolejne przekierowanie lub je usunąć.

  • Dodatkowi odbiorcy – w tym miejscu podejrzysz, gdzie wiadomości z tej skrzynki będą przekazywane (kopiowane). W tym miejscu również możesz zdefiniować kolejnego odbiorcę lub usunąć już zdefiniowanego.

  • Filtry antyspamowe – na wyświetlonej liście możesz podejrzeć jakie filtry antyspamowe są aktywne, a po kliknięciu niebieskiej ikony z literą „i” zostaniesz przekierowany do dokumentacji opisujący dokładne dane zabezpieczenie. W celu edycji danej listy klikamy „Edytuj AntySpam”. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

  • Zaawansowane – możesz określić, czy dany adres e-mail ma mieć możliwość korzystania z POP3, IMAP lub SMTP (po kliknięciu Zmień możesz ustawić wszystko wg. własnego uznania). Możesz również zmienić nazwę swojej skrzynki.
    Jeżeli zauważysz, że zniknęły Ci jakieś wiadomości ze skrzynki lub występują problemy z ich wyświetlaniem to wystarczy użyć tej funkcji. Zakładka ta pozwala również natychmiastowo wyczyścić całą zwartość wybranej skrzynki e-mail.

  • Strony WWW – ostatnią opcją jest możliwość powiązania skrzynki z wybraną stroną WWW.

Tags:skrzynka pocztowaskrzynka e-mailinformacje o skrzynceinformacje o adresie e-mailpodstawowe funkcjonalności e-mail

Czy ten artykuł był pomocy?

Tak  Nie
Powiązane artykuły
  • Jak przenieść skrzynkę z icloud?
  • Jak przenieść skrzynkę z zoho.com?
  • Jak przenieść skrzynkę z outlook.com?
  • Jak przenieść skrzynkę z gmail.com?
  • Jak przenieść skrzynkę z int.pl?
  • Jak przenieść skrzynkę z yahoo.com?
Elastyczny Web Hosting
Fachowe poradniki
  • Drzewo kategorii i tagi – jak zarządzać strukturą serwisu contentowego
  • Headless CMS – WordPress jako backend Twojego serwisu
  • Jak stworzyć wtyczkę do WordPressa? Poradnik dla początkujących
  • Jak założyć bloga? Kompletny przewodnik instalacji WordPressa dla początkujących
  • Jekyll, generator stron statycznych, alternatywą dla WordPressa
  • Tailwind CSS – utility-first framework alternatywą dla Bootstrap
  • Vue.js jako wtyczka do WordPressa
  • Wielojęzyczna strona w WordPressie bez użycia wtyczek – jak ją stworzyć?
  • WordPress MultiSite – omówienie, instalacja oraz konfiguracja
Zarządzanie pocztą w dPanelu
  • Informacje o skrzynce pocztowej
  • Jak przywrócić kopię zapasową skrzynki e-mail?
  • Jak aktywować usługę poczty e-mail w dPanelu?
  • Dlaczego pojawia sie komunikat, że skrzynka nie jest używana?
  • Jak odnaleźć nieużywane skrzynki e-mail?
  • Gdzie sprawdzić na jakie domeny było wysyłanych najwięcej wiadomości z wybranej skrzynki e-mail?
Pokaż wszystko 25  
Najpopularniejsze
  • W jaki sposób skonfigurować program pocztowy?
  • Czym różni się CC od BCC podczas wysyłania wiadomości e-mail?
  • Jak wykonać polecenie traceroute w systemie Windows?
  • Konfiguracja poczty na Microsoft Outlook (Android)
  • Jak przenieść domenę do dhosting.pl
Kategorie
  • Domeny
    • Registry Lock
    • Rejestracja i odnowienia domen
    • Transfery domen
    • Zarządzanie domenami w dPanelu
  • Hosting
    • Aplikacje internetowe (CMS
    • Bazy danych
    • Certyfikaty SSL
    • Cloudflare
    • CRON
    • Elastyczny Web Hosting
    • FTP
    • dKonta / dVPS
    • Operacje PHP
    • Problemy z działaniem stron WWW
    • Redis
    • Rodzaje błędów HTTP
    • SSH
    • Strony WWW
    • Zacznij tutaj
    • Inne
    • Kooperacja
  • Poczta
    • Aliasy pocztowe
    • Filtry antyspamowe
    • Gmail
    • Konfiguracja programów pocztowych
    • Webmail dPoczta.pl
    • Zarządzanie pocztą w dPanelu
    • Problemy z odbiorem wiadomości
    • Problemy z wysyłką wiadomości
    • Migracja skrzynek
  • Pozostałe
    • Program Partnerski
    • Zarządzanie kontem
    • Inne
  • Faktury i płatności
    • Faktury VAT
    • Inne
    • Metody i płatności
    • Problemy z płatnością
    • RODO
    • Zarządzanie fakturami i płatnościami w dPanelu
  • Kalendarz
  • Strona główna
  • Zacznij tutaj
  • Status usług
  • Fachowe poradniki
  • Helpdesk 24h
  • Elastyczny Web Hosting →
  • Copyright © 2022 dhosting.pl Sp. z o.o.

Inni użytkownicy szukali:Czym jest Elastyczny Web Hosting? W jaki sposób aktywować serwer Redis? Czym jest i do czego służy dPanel?