• Strona główna
  • Zacznij tutaj
  • Kategorie
    • Hosting
    • Poczta
    • Domeny
    • Faktury i płatności
    • Pozostałe
  • Fachowe poradniki
  • Helpdesk 24h
  • Elastyczny Web Hosting →
  • Strona główna
  • Zacznij tutaj
  • Kategorie
    • Hosting
    • Poczta
    • Domeny
    • Faktury i płatności
    • Pozostałe
  • Fachowe poradniki
  • Helpdesk 24h
  • Elastyczny Web Hosting →
Strona główna/Baza wiedzy/Poczta/Aliasy pocztowe
Inni użytkownicy szukali:Czym jest Elastyczny Web Hosting? W jaki sposób aktywować serwer Redis? Czym jest i do czego służy dPanel?

Dodawanie nowego aliasu pocztowego

389 wyświetleń 0

Aby dodać nowy alias, wybieramy w dPanelu z menu „Poczta e-mail”, a następnie klikamy przycisk „+Dodaj” i wybieramy opcję „Alias lub przekierowanie”.

Następnie wyświetli nam się okienko, gdzie możemy zdefiniować przekierowanie.

Podajemy nazwę istniejącej skrzynki lub wpisujemy nową nazwę. Z lewej listy Dostępnych skrzynek wybieramy, gdzie mają być przekazywane wiadomości. Zaznaczony adres zostanie przeniesiony na listę z prawej strony. Można od razu zdefiniować więcej niż jeden adres, na który mają być przekierowywane wiadomości. Jeżeli już zdecydowaliśmy, gdzie mają być kierowane maile klikamy zielony przycisk „Dodaj alias”.

Nowy alias pocztowy pojawi się na liście wraz z skrzynkami e-mail z opisem „Alias” pod swoją nazwą. Po kliknięciu nazwy aliasu lub przycisku Szczegóły wyświetli nam się możliwość podejrzenia, gdzie są przekierowywane wiadomości, wystarczy kliknąć na „Odbiorcy”. Będą tam znajdowały się również informacje, kiedy zostało utworzone przekierowanie na konkretny adres.

W szczegółach aliasu możesz również zdefiniować kolejnych odbiorców przez kliknięcie przycisku „Dodaj odbiorców”.

Zostanie wyświetlony podobny formularz jak podczas definiowania nowego przekierowania.

Dodanie z poziomu ustawień skrzynki

W dPanelu przejdź do sekcji „Poczta e-mail”  po czym kliknij na wybraną z listy skrzynkę e-mail. Po rozwinięciu szczegółów wybierz „Dodatkowe adresy e-mail do skryznki” i kliknij przycisk „Dodaj”.

W okienku, które się pojawi wpisz adres, który ma stać się aliasem skrzynki, na której obecnie działasz. Po wpisaniu adresu kliknij przycisk „Dodaj adres”.

Nowo utworzone aliasy będą dodawana automatycznie w dPoczta.pl, z których będzie można wysyłać wiadomości.

Tags:alias e-mailalias pocztywewnętrzny aliaswewnętrzne przekierowanie pocztydodatkowi odbiorcy wiadomości e-mail

Czy ten artykuł był pomocy?

Tak  Nie
Powiązane artykuły
  • Jak przenieść skrzynkę z icloud?
  • Jak przenieść skrzynkę z zoho.com?
  • Jak przenieść skrzynkę z outlook.com?
  • Jak przenieść skrzynkę z gmail.com?
  • Jak przenieść skrzynkę z int.pl?
  • Jak przenieść skrzynkę z yahoo.com?
Elastyczny Web Hosting
Fachowe poradniki
  • Drzewo kategorii i tagi – jak zarządzać strukturą serwisu contentowego
  • Headless CMS – WordPress jako backend Twojego serwisu
  • Jak stworzyć wtyczkę do WordPressa? Poradnik dla początkujących
  • Jak założyć bloga? Kompletny przewodnik instalacji WordPressa dla początkujących
  • Jekyll, generator stron statycznych, alternatywą dla WordPressa
  • Tailwind CSS – utility-first framework alternatywą dla Bootstrap
  • Vue.js jako wtyczka do WordPressa
  • Wielojęzyczna strona w WordPressie bez użycia wtyczek – jak ją stworzyć?
  • WordPress MultiSite – omówienie, instalacja oraz konfiguracja
Aliasy pocztowe
  • Dodawanie nowego aliasu pocztowego
  • Rodzaje filtrów antyspamowych – GreyList
  • Dodawanie aliasu pocztowego na zewnętrzną skrzynkę
  • Usuwanie aliasu pocztowego
  • Czym są aliasy pocztowe?
Najpopularniejsze
  • W jaki sposób skonfigurować program pocztowy?
  • Czym różni się CC od BCC podczas wysyłania wiadomości e-mail?
  • Jak wykonać polecenie traceroute w systemie Windows?
  • Konfiguracja poczty na Microsoft Outlook (Android)
  • Jak przenieść domenę do dhosting.pl
Kategorie
  • Domeny
    • Registry Lock
    • Rejestracja i odnowienia domen
    • Transfery domen
    • Zarządzanie domenami w dPanelu
  • Hosting
    • Aplikacje internetowe (CMS
    • Bazy danych
    • Certyfikaty SSL
    • Cloudflare
    • CRON
    • Elastyczny Web Hosting
    • FTP
    • dKonta / dVPS
    • Operacje PHP
    • Problemy z działaniem stron WWW
    • Redis
    • Rodzaje błędów HTTP
    • SSH
    • Strony WWW
    • Zacznij tutaj
    • Inne
    • Kooperacja
  • Poczta
    • Aliasy pocztowe
    • Filtry antyspamowe
    • Gmail
    • Konfiguracja programów pocztowych
    • Webmail dPoczta.pl
    • Zarządzanie pocztą w dPanelu
    • Problemy z odbiorem wiadomości
    • Problemy z wysyłką wiadomości
    • Migracja skrzynek
  • Pozostałe
    • Program Partnerski
    • Zarządzanie kontem
    • Inne
  • Faktury i płatności
    • Faktury VAT
    • Inne
    • Metody i płatności
    • Problemy z płatnością
    • RODO
    • Zarządzanie fakturami i płatnościami w dPanelu
  • Kalendarz
  • Strona główna
  • Zacznij tutaj
  • Status usług
  • Fachowe poradniki
  • Helpdesk 24h
  • Elastyczny Web Hosting →
  • Copyright © 2022 dhosting.pl Sp. z o.o.

Inni użytkownicy szukali:Czym jest Elastyczny Web Hosting? W jaki sposób aktywować serwer Redis? Czym jest i do czego służy dPanel?