W sytuacji gdy tuż po zainstalowaniu sklepu opartego o „PrestaShop” zwróciłeś uwagę, że pewne elementy są wyświetlane po polsku, natomiast inne losowo po angielsku, oznacza to, że musisz wykonać aktualizację języka.
1. Zaloguj się do zaplecza swojego sklepu, korzystając z danych, które otrzymałeś tuż po wykonaniu instalacji z poziomu dPanelu.
2. Będąc zalogowanym, przejdź w menu po lewej stronie do sekcji „Ulepszenia”, następnie „Międzynarodowe” i tam wybierz „Tłumaczenia”.
3. Na stronie, która się wyświetli znajdź zakładkę „Add / Update a Language” i nie dokonując zmiany języka na rozwijanej liście kliknij w przycisk z prawej strony, który spowoduje wykonanie aktualizacji. Kliknij przycisk raz i poczekaj chwilę na przeładowanie się strony. Proces może potrwać od kilku do kilkunastu sekund.
4. Po przeładowaniu się strony, zakładka, w której zlecone działanie powinna już być w pełni po polsku. To potwierdza, że aktualizacja wykonała się poprawnie.