Posiadając stronę opartą o WordPress zainstalowaną przy pomocy naszego Kreatora AI, otrzymujesz podczas edycji szereg dodatkowych opcji, gdzie sztuczna inteligencja będzie pomagać Ci również na tym etapie. Aby aktywować belkę z elementami asystenta AI po prawej stronie, na górnym pasku kliknij w czarną ikonę z gwiazdkami.
1. Klikając w obszar gdzie znajduje się tekst, poza tym, ze możesz dokonać edycji ręcznie, masz również możliwość skorzystania z pomocy AI. Tekst może zostać w ten sposób automatycznie przeredagowany, a więc wydłużony, skrócony lub całkowicie zmieniony zgodnie z profilem tematycznym Twojej strony WWW. Jeśli nie masz pewności, możesz też zlecić sprawdzenie pisowni i gramatyki tekstu.
2. Często problemem jest wybór czy dostępność odpowiednich obrazów. Gdy klikniesz w wybraną grafikę, nasz asystent AI pozwoli Ci na wygenerowanie autorskiego obrazu na podstawie opisu jaki wprowadzisz lub skorzystania z bazy zdjęć unsplash. Jest to bardzo cenna opcja, ponieważ oszczędzasz czas na wyszukiwaniu czy wręcz opłacaniu licencji za zdjęcia, których chcesz użyć na swojej stronie www.
3. Pod przyciskiem Biblioteka szablonów, znajdującym się na górze strony znajdziesz gotowy zestaw modułów / sekcji, które można zamieścić na stronie.
Po załadowaniu się biblioteki szablonów masz możliwość wyboru nowego modułu / sekcji bez potrzeby poświęcania czasu na ręczne składanie i układanie poszczególnych elementów takich jak teksty czy obrazy. Zawartość oraz treści modułów / sekcji dostępnych w bibliotece jest ściśle powiązana z tematem Twojej strony WWW tak więc często dodatkowa edycja / poprawki odbywają się w minimalnej formie.
Wśród szablonów znajdziesz elementy takie jak:
- O nas – a więc sekcje, gdzie możesz napisać coś o sobie bądź o swojej firmie, od prostego nagłówka po sekcje zawierające mapy z lokalizacją czy pytania i odpowiedzi dla swoich odwiedzających.
- CTA – czyli sekcje mające nakłonić odwiedzającego do dalszej akcji, a więc kliknięcia w przycisk aby nawiązać z Tobą kontakt, zamówić bilet na wydarzenie lub zapoznać się z ofertą.
- Zawartość – zawiera sekcje o najbardziej ogólnym charakterze, a więc od gotowych kolumn tekstowych gdzie możesz zamieścić różnorakie informacje, do galerii gdzie możesz przedstawić np. swoje prace będąc fotografem czy też produkty, które oferujesz.
- Hero – a więc innymi słowy nagłówek, to zestawienie sekcji, które mogą znaleźć się w nagłówku strony, którą edytujesz. Nagłówek może być czysto tekstowy, zawierać zdjęcie, galerię lub zdjęcie w tle.
- Cennik – jak wskazuje nazwa, zawiera kilka sekcji, które pomogą Ci przedstawić potencjalnemu swoją ofertę wraz z ceną. Znajdziesz tutaj zarówno sekcje związane z jednostkowym produktem, ale również tabelę z ofertą na przykład usług, które oferujesz.
- Produkty – czyli sekcje, umożliwiające Ci prezentację swoich produktów z ukierunkowaniem klienta na stronę ze szczegółami lub wprost zakup wybranej rzeczy lub usługi. Sekcje tutaj zawarte zakładają, ze masz zdjęcia oferowanych produktów.
- Social proof – krótko mówiąc to sekcje gdzie możesz pochwalić się opiniami, które uzyskałeś od swoich klientów lub logotypami firm, z którymi współpracujesz.
- Zespół – to z kolei sekcje, gdzie możesz przedstawić siebie, sukcesy swojej firmy lub osoby w niej pracujące.