Budowanie społeczności zorientowanej na wzajemne wsparcie, poszerzania wiedzy czy dzielenie się nią z innymi, również zwykła, życzliwa pomoc, to nieodzowna i ważna część każdej dobrej usługi hostingowej. Doskonale pokazała to akcja edukacyjna #zostańwdomu organizowana wspólnie z partnerami, którzy chętnie dzielili się swoją ekspercką wiedzą z zakresu IT przekazywaną bezpłatnie uczniom. Eksperci pomogli ponad 100 osobom wspierając ich pomysły, weryfikując plany i projekty, a sama akcja zebrała wiele pozytywnych głosów w sieci.
Społeczność dhosting.pl rozrasta się każdego dnia. Rozwijamy pomoc.dhosting.pl, gdzie nasi klienci mogą zdobyć podstawowe informacje o usłudze i znaleźć odpowiedzi na wybrane pytania. Uruchomiliśmy specjalną grupę na Facebooku oraz przygotowaliśmy stronę zaufanych Partnerów, gdzie zebraliśmy wielu branżowych ekspertów. Dziś uruchamiamy „Poradniki dhosting.pl” – chcesz stworzyć swój i pomóc innym?
Napisz poradnik i buduj z nami wizerunek eksperta
Napisanie poradnika dobrze opisującego temat, to świetna okazja, by budować swój wizerunek eksperta w sieci i zwrócić na siebie uwagę osób, które poszukują sprawdzonych fachowców do swoich projektów. Za stworzenie poradnika otrzymasz wynagrodzenie, korzyści jest jednak o wiele więcej.
Dlaczego warto przygotować poradnik:
- poradnik będzie dobrze widoczny na specjalnie przygotowanej stronie;
- z uznaniem autorstwa (imię, nazwisko, nazwa firmy, kilka słów o doświadczeniu);
- poradniki będą promowane wśród naszej społeczności (40 tys. klientów) oraz naszymi kanałami informacyjnymi;
- autor otrzyma wynagrodzenie za swoją pracę;
- zadowolenie!
Chcę napisać poradnik, co muszę zrobić?
Przede wszystkim poradnik powinien być unikalny i wyczerpywać temat. Powinien być napisany zrozumiałym językiem z zachowaniem zasad polskiej pisowni. Na tym etapie szczególnie mile widziane są tematy z zakresu WordPressa.
Tematyka powinna wiązać się naszą usługą, szczególnie z WordPressem. Może dotyczyć wielu zagadnień, od instalacji CMS, SEO, dobrych praktyk, cache, konfiguracji aż po programowanie. Słowem tematyka jest szeroka, ale powinna być pomocna i przyswajalna dla naszej społeczności.
Zapoznaj się również z zasadami dotyczącymi przygotowania poradnika.
Zgłoszenie
Co powinno zawierać zgłoszenie do nas:
- imię, nazwisko, firmę (opcjonalnie);
- kilka słów o sobie z uwzględnieniem doświadczenia;
- propozycje tematów do opisania;
- próbki napisanych tekstów/poradników (opcjonalnie).
Zgłoszenie należy wysłać na adres: partner@dhosting.pl.
Proces Publikacji
Jak wygląda proces publikacji:
- zgłoszenie;
- kontakt z omówieniem warunków oraz zaakceptowaniem tematu;
- przygotowanie poradnika;
- współpraca przy korekcie oraz akceptacja;
- publikacja.
Nie ma limitu publikacji, jeśli chcesz napisać więcej poradników i tematyka zostanie zaakceptowana, możesz to zrobić. Serdecznie zapraszamy!
W naszej branży nie ma nic przyjemniejszego niż świadomość, że wspólnota, której jesteśmy częścią, może przyczynić się do czyjegoś sukcesu, czasem wystarczy tylko jedna, dobra rada, która wszystko zmienia. Jeśli masz pomysł na poradnik, który dobrze zgłębi temat związany z WordPressem (lub ogólnie powiązany z naszą usługą) i może pomóc innym, napisz do nas, porozmawiamy o nim, a później udostępnimy społeczności. Warto!