Szanowni Państwo,
kierując się zdrowiem i bezpieczeństwem pracowników naszej spółki oraz ich bliskich, podjęliśmy decyzję o przejściu całkowicie na tryb pracy zdalnej, by tym samym ograniczać ryzyko zachorowania.
Mając to na uwadze prosimy o wyrozumiałość w kontakcie z naszym Biurem Obsługi Klienta i – w miarę możliwości – wybieranie przede wszystkim kontaktu w formie tekstowej czy to pisząc do nas przez dpanel.pl/helpdesk, czy bezpośrednio na bok@dhosting.pl. W sprawach pilnych cały czas jesteśmy dostępni telefonicznie w godzinach pracy infolinii (9:00 – 17:00 w dni robocze).
W związku z powyższym czas odpowiedzi na zgłoszenia i telefony (obecnie wynoszący 20 sekund) może się nieznacznie wydłużyć. Dołożymy jednak wszelkich starań, by cała komunikacja z Wami przechodziła szybko i sprawnie. Procesowanie umów PPDO również będzie się odbywać bez większych przeszkód.
Nasi administratorzy dbają nieprzerwanie o infrastrukturę i działanie naszych usług, Wy zadbajcie o siebie. Zachęcamy, bo zawsze warto przypominać o dobrych praktykach:
„Pamiętaj o częstym myciu rąk wodą z mydłem i unikaj dotykania oczu, nosa i ust. Kiedy kaszlesz lub kichasz, zawsze zakrywaj usta i nos zgiętym łokciem lub chusteczką. Zachowaj bezpieczną odległość (1–1,5 m) od osoby, która kaszle, kicha lub ma gorączkę.”
Więcej informacji i porad o COVID-19 na https://www.gov.pl/web/koronawirus/porady
Dbajcie o siebie,
Ekipa dhosting.pl
Według zaleceń w firmach gdzie się da takową formę wprowadzić wydaje mi się, że praca zdalna to najodpowiedniejsze rozwiązanie. W internecie znajdują się darmowe narzędzia, które można wykorzystać.