W celu wykonania zmiany właściciela domeny (cesja domeny) należy wypełnić „Wniosek o zmianę abonenta domeny”, który dostępny jest pod tym adresem. Można przesłać go do nas pocztą elektroniczną lub przez Helpdesk 24h (dostępny w panelu administracyjnym dPanel) wraz z wymaganymi dokumentami zgodnie z instrukcją zawartą we wniosku.
Jeżeli chcą Państwo aby domena została przeniesiona na inne konto w dhosting.pl, należy utworzyć zgłoszenie po potwierdzeniu, że cesja została poprawnie wykonana. Należy wtedy spełnić następujące warunki:
Dotychczasowy jak i nowy klient powinien złożyć przez własny Helpdesk 24h zgłoszenie o chęci przeniesienia danych ze wskazaniem konta źródłowego i docelowego. W jednym ze zgłoszeń zawarte powinny być szczegóły przenosin:
- jaką domenę mamy przenieść oraz czy posiada ona utworzone konta WWW, aliasy, konta pocztowe (jeżeli dane mają nie być przenoszone, prosimy o taką informację, wtedy poniższe punkty należy zignorować)
- wskazać bazę danych konta źródłowego, która ma być przeniesiona oraz bazę docelową (powinna być utworzona przed zgłoszeniem)
- podać preferencje, co do terminu przeniesienia danych (w ramach możliwości techników zostaną one uwzględnione lub jeszcze uzgodnione)
Jeżeli skrypt był już skonfigurowany, to po wykonaniu przenosin będą musieli Państwo sprawdzić poprawność konfiguracji skryptu (np. zawarte w konfiguracji ścieżki dostępu) oraz zmienić dane dostępowe bazy danych.
Środki zostaną skierowane na poczet przyszłych usług.
Po otrzymaniu wypełnionych i kompletnych wniosków oraz zaksięgowania środków przelewu weryfikacyjnego nasi specjaliści przeprowadzą cesję na wskazane we wnioskach dane, tym samym zmieniając abonenta wskazanej domeny.