Jeśli planujesz utworzenie spotkania w kalendarzu, zaloguj się na swoje konto dPoczta.pl po czym w menu po prawej stronie przejdź do widoku kalendarza.
Wybierz dzień oraz godzinę, kiedy ma się odbyć spotkanie i kliknij w komórkę przy wybranej godzinie. Powiedzmy, że planujesz spotkanie na godzinę 15:00.
Następnie wypełnij szczegóły planowanego spotkania. W naszym przykładzie wypełnione zostało jedynie pole tytułu spotkania, ale możesz dodać więcej informacji:
- zaznaczyć, o której planujesz zakończyć spotkanie,
- podać miejsce (lokalizację) spotkania,
- dodać opis,
- wybrać kategorię (spotkanie prywatne czy służbowe – w naszym wypadku będzie ono raczej służbowe),
- i kilka innych opcji widocznych poniżej.
W kolejnym kroku przejdź do zakładki „Uczestnicy” gdzie znajdziesz możliwość dodania uczestników spotkania. Wystarczy, że podasz adres e-mail, oznaczyć czy ma zostać wysłane powiadomienie i potwierdzić klikając przycisk „Dodaj uczestnika”.
Powiadomienie uczestników
Jeśli została wybrana opcja powiadomienia, uczestnik otrzyma mailowo zaproszenie na utworzone przez Ciebie spotkanie. Może on wtedy potwierdzić obecność, odmówić lub też wybrać opcję „Może”. Zaproszona osoba ma też możliwość dodania odpowiedzi. Po przyjęciu zaproszenia na spotkanie zostanie ono dodane do kalendarza.
Zwróć uwagę na zakładkę „Cykl”. Jest ona niezwykle przydatna przy planowaniu. Klikając w nią możesz ustawić powtarzalność stworzonego spotkania. Zatem możesz szybko i łatwo zaplanować cotygodniowe (czy też codzienne, comiesięczne itd.) spotkanie Twojego zespołu.
Jeśli wszystko jest w porządku, zachowaj zmiany klikając przycisk „Zapisz”.