W sytuacji kiedy chcesz zastosować dodatkowe filtrowanie otrzymanych wiadomości, możesz skorzystać z ustawień filtrów na poziomie aplikacji webmail dpoczta.pl.
Tutaj kolejno zgodnie ze wskazówkami ze zrzutu ekranu, po zalogowaniu się do webmaila:
1. Wejdź do ustawień.
2. Wybierz filtry.
3. Kliknij dodanie nowego.
4. Wpisz intuicyjną dla Ciebie nazwę.
5. Wybierz zasadę np. Temat zawiera i wybrany ciąg znaków to
6. Usuń wiadomość.
7. Kliknij dodanie kolejnego warunku.
8. Wybierz, że po przekazaniu wiadomość ma zostać usunięta
9. Zapisz ustawienia.
Przedstawiony wyżej opis odnosi się usuwania wiadomości na podstawie słów kluczowych zawartych w temacie wiadomości. Każdy z filtrów możesz dostosować pod kątem wybranych przez Ciebie reguł, a więc np. na podstawie nadawcy, słów występujących w temacie czy treści i usuwać, przekazywać wiadomości dalej czy przenosić do wskazanych w ustawieniach filtru folderów. Możliwości są naprawdę spore.