Dziś chciałabym opowiedzieć Ci o możliwości polecania Elastycznego Web Hostingu poprzez twórczość na YouTube.
Misją tego serwisu internetowego jest umożliwienie ludziom zaprezentowania światu siebie i swoich opinii w postaci filmów. Ci, którzy są twórcami YouTube wiedzą doskonale, że to idealny sposób docierania do praktycznie nieograniczonej liczby odbiorców. Warto wykorzystać ten potencjał w Programie Partnerskim. :)
Jak możesz polecać nas na swoim kanale YouTube?
- Jeśli jesteś już naszym Partnerem, przejdź od razu do punktu 3.
- Dołącz do Programu Partnerskiego, aby otrzymać indywidualny link partnerski oraz kod rabatowy.
- Umieścić w opisach swoich filmów uzyskany link i/lub kod rabatowy zachęcając do zakupu Elastycznego Web Hostingu.
- Jeśli jesteś twórcą związanym z branżą IT, nagraj poradnik prowadzący Twojego widza od A do Z przez dany temat korzystając z usług dhosting.pl.
- Zgłoś nam swój własny pomysł promocji!
Aby przedstawić w jednym miejscu wszystkie możliwości, jakie otwiera przed nami YouTube, stworzyliśmy specjalną stronę, z której twórcy mogą dowiedzieć się, jak działa Program Partnerski, gdzie mogą dołączyć oraz w jaki sposób polecać naszą usługę poprzez kanał YouTube.
Zachęcam do wejścia na stronę: https://dhosting.pl/program-partnerski/youtube.html
Im więcej wyświetleń zdobędzie Twój film, tym więcej osób może zobaczyć Twój link i zakupić Elastyczny Web Hosting. No i tym większa sława. Nie zapominajmy o rzeczach najważniejszych. :)
Warto zatem zastanowić się, jakie filmy generują największe zainteresowanie? Oto kilka wskazówek:
- Twórz evergreen content. To rodzaj treści cieszącej się dużą popularnością nie tylko w dniu pojawienia się w sieci. Ze względu na swoją ponadczasowość będzie chętnie oglądany przez kolejne miesiące, a nawet lata. Poradniki z branży IT są tego świetnym przykładem. Zarówno początkujący jak i zaawansowani użytkownicy nieustannie poszukują informacji o hostingach, domenach, czy też konkretnych usługach.
- Zadbaj o aspekt techniczny Twoich filmów. Wysoka jakość filmu przyczyni się do większego zainteresowania. Nikt nie lubi domyślać się, co właśnie ogląda. Nie musisz od razu dysponować sprzętem wartości rocznej pensji, ale warto trochę przyłożyć się do tej kwestii. Tym bardziej, że pozytywnie wpłynie to również na estetykę filmu.
- Używaj ciekawych kadrów. Statyczne ujęcia sprawdzają się świetnie, zwłaszcza w tutorialach, ale pamiętaj, że zawsze można coś dodać: zbliżenie, pełen kadr, podzielony ekran, czy timelapse. Wyróżnij się w tłumie!
- Zadbaj o odpowiednie pozycjonowanie Twojego filmu. Nawet jeśli jesteś niezwykle popularnym twórcą na YouTube, warto pamiętać o umieszczeniu fraz kluczowych odnoszących się do tematu filmu w jego opisie. Najlepiej, aby znajdowały się w pierwszych kilku zdaniach i powtarzały w dalszej części. Pamiętaj też o doborze tagów oraz o stworzeniu chwytliwego tytułu.
Ostatnia i najważniejsza rada jest najprostsza – bądź sobą i użyj swojej wyobraźni. Zatem do dzieła!
Napiszcie w komentarzach, co myślicie o takim sposobie wykorzystywania YouTube i jakie macie doświadczenia związane z własną twórczością. :)
Chętnie poznamy Wasze historie i przemyślenia.
Widzę, że program partnerski pięknie się rozwija. Aktualnie YouTube to najlepiej rozwijający się kanał marketingowy. Poza tym można was polecić z czystym sumieniem :)